Dibulgazioa eta didaktikotasuna kazetaritza diskurtsoan: informazio ekonomikoa krisi bitartean
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
23-01-2015
Francisco Javier Vellón
Laburpena
Artikuluak kazetaritza testuaren dimentsio dibulgatzailea, bere izaera birformulatzailea eta didaktikotasuna ditu ardatz. Krisi garaian informazio ekonomikoari emandako trataeran zentratzen da analisia, informazio mota honek, bere izaera berezitua dela eta, azalpenetan behar duen zorroztasuna eta komunikabideei berezkoa zaien hartzaile zabal eta heterogeneoaren ulermena bateragarriak izan daitezen estrategia diskurtsiboa eskatzen baitu. Prozesu dibul gatzaile galdatzen duen ezagutza berezituaren birkokatzea hiru prozeduraren bidez gauzatzen da: jatorrizko sare kontzeptualen lanketa berria, diskurtso zientifikoa kazetaritza ingurunean berridaztea, eta terminologiari eta erreferente lexikoei eragiten dien birkontzeptualizazioa.
Nola aipatu
Vellón, F. J. (2015). Dibulgazioa eta didaktikotasuna kazetaritza diskurtsoan: informazio ekonomikoa krisi bitartean. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(36). https://doi.org/10.1387/zer.13492
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Copyright Information