Dibulgazioa eta didaktikotasuna kazetaritza diskurtsoan: informazio ekonomikoa krisi bitartean

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 23-01-2015
Francisco Javier Vellón

Laburpena

Artikuluak kazetaritza testuaren dimentsio dibulgatzailea, bere izaera birformulatzailea eta didaktikotasuna ditu ardatz. Krisi garaian informazio ekonomikoari emandako trataeran zentratzen da analisia, informazio mota honek, bere izaera berezitua dela eta, azalpenetan behar duen zorroztasuna eta komunikabideei berezkoa zaien hartzaile zabal eta heterogeneoaren ulermena bateragarriak izan daitezen estrategia diskurtsiboa eskatzen baitu. Prozesu dibul gatzaile galdatzen duen ezagutza berezituaren birkokatzea hiru prozeduraren bidez gauzatzen da: jatorrizko sare kontzeptualen lanketa berria, diskurtso zientifikoa kazetaritza ingurunean berridaztea, eta terminologiari eta erreferente lexikoei eragiten dien birkontzeptualizazioa.

 

Nola aipatu

Vellón, F. J. (2015). Dibulgazioa eta didaktikotasuna kazetaritza diskurtsoan: informazio ekonomikoa krisi bitartean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(36). https://doi.org/10.1387/zer.13492
Abstract 195 | PDF (Español) Downloads 157

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak