Gazte espainolen belaunaldi berrien irratia: Musika eta entretenimenduaren online kontsumorantz

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 26-01-2015
Nereida López Vidales Leire Gómez Rubio Leire Gómez Rubio Marta Redondo García Marta Redondo García

Laburpena

Kultura digitalak hedabideen kontsumoa aldatu egin du, bereziki gazteen artean. Irratiaren teknologia interneten ezaugarrietara moldatu da, baina ez du egin esfortzu berbera bere edukiak eraldatzeko: horiek betikoak dira oraindik, entzule gazteen eskaera berriak kontuan hartu gabe. Artikulu honek ia 1.000 gazteen artean egindako inkesta baten bidez egin dugun ikerketaren emaitzak islatzen ditu. Bere helburuak honako hauek dira: gazteek irratia entzuteko orduan izaten dituzten ohiturak ezagutzea eta hedabide horri buruz egiten duten balorazioa jakitea, irratiko programazio politikak aukeratzeko baliagarriak izan daitezkeen irizpideak ezartzeko asmoz.

Nola aipatu

López Vidales, N., Gómez Rubio, L., Gómez Rubio, L., Redondo García, M., & Redondo García, M. (2015). Gazte espainolen belaunaldi berrien irratia: Musika eta entretenimenduaren online kontsumorantz. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(37). https://doi.org/10.1387/zer.13516
Abstract 2766 | PDF (Español) Downloads 2168

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak