Gazte espainolen belaunaldi berrien irratia: Musika eta entretenimenduaren online kontsumorantz
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-01-2015
Nereida López Vidales
Leire Gómez Rubio
Leire Gómez Rubio
Marta Redondo García
Marta Redondo García
Laburpena
Kultura digitalak hedabideen kontsumoa aldatu egin du, bereziki gazteen artean. Irratiaren teknologia interneten ezaugarrietara moldatu da, baina ez du egin esfortzu berbera bere edukiak eraldatzeko: horiek betikoak dira oraindik, entzule gazteen eskaera berriak kontuan hartu gabe. Artikulu honek ia 1.000 gazteen artean egindako inkesta baten bidez egin dugun ikerketaren emaitzak islatzen ditu. Bere helburuak honako hauek dira: gazteek irratia entzuteko orduan izaten dituzten ohiturak ezagutzea eta hedabide horri buruz egiten duten balorazioa jakitea, irratiko programazio politikak aukeratzeko baliagarriak izan daitezkeen irizpideak ezartzeko asmoz.
Nola aipatu
López Vidales, N., Gómez Rubio, L., Gómez Rubio, L., Redondo García, M., & Redondo García, M. (2015). Gazte espainolen belaunaldi berrien irratia: Musika eta entretenimenduaren online kontsumorantz. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(37). https://doi.org/10.1387/zer.13516
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press