Publizitate sozial eraginkorra Unibertsitatetik: Alderdi esperimentalak
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-01-2015
Isidoro Arroyo Almaraz
Laburpena
GGKEek eskatutako publizitate sozialaren eta bere alderdi esperimentalei buruzko bost urteko luzetarako ikerketa. Unibertsitateek parte hartzen dute ikasleei GGKE batean lan egiteko aukera eskainiz, hauek beren gaitasun profesionalak gara ditzaten elkartasun esperientzia bat ikasketa formal programa batekin uztartzen duen Ikasketa-zerbitzu eredu teorikoaren barnean. Beren antolaketaren balioa eta konpondu nahi duten arazoaren larritasuna nabarmentzea oinarri duen komunikazio bat eskatzen dute GGKEek. Unibertsitateak eraginkortasunez egiten du GGKEek –zeintzuk web 2.0.-ren baliabide berriak eskatu beharko dituzten– entregatzen duten briefing-aren araberako kanpainaren egokitzapena.
Nola aipatu
Arroyo Almaraz, I. (2015). Publizitate sozial eraginkorra Unibertsitatetik: Alderdi esperimentalak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(37). https://doi.org/10.1387/zer.13538
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press