Aldizkari korporatiboak, erakundeen komunikazio tresnak. RENFEren Paisajes aldizkariaren analisia
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-01-2015
María Arroyo Cabello
Laburpena
Aldizkari korporatiboak erakundeen eta haien publikoen arteko komunikazio kanal bat dira. Alabaina, krisia dela eta, horietako batzuk desagertu dira edo bere informazio-ereduan aldaketak jasan dituzte, RENFErenean kasu. Artikulu honek, eduki analisia erabiliz, Paisajes aldizkariaren bilakaera aztertzen du eta stakeholder-engan komunikazio estrategia berri honek dituen eraginak ikertzen ditu. Emaitzek adierazten dute tren erabiltzaileen artean harrera ona zuen paper euskarri bat galdu dela eta Paisajes aldizkariak betetzen zuen funtzioa ez dutela barne publikoari zuzendutako beste komunikabideek bete.
Nola aipatu
Arroyo Cabello, M. (2015). Aldizkari korporatiboak, erakundeen komunikazio tresnak. RENFEren Paisajes aldizkariaren analisia. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 19(37). https://doi.org/10.1387/zer.13540
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press