Elkarreragitea, interakzioa eta erabilerraztasuna transmedia museoan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 21-07-2015
Isidro Moreno Sánchez

Laburpena

Ikerketa honek transmedia museoan pertsonen eta narrazioen artean sortzen diren komunikazio anitzak aztertzen ditu. Entzulegoarekin sortzen den komunikazio horretan sakondu ahal izateko, beharrezkoa da hura eratzen duten elkarreragitea eta interakzioa aztertzea. Hori dela eta, ikerketa honen helburu nagusia analisi- eta ekoizpen-eredu bat sortzea da, transmedia museoan gertatzen diren, edo gerta beharko luketen, elkarreragiteak eta interakzioak aztertzeko. Taxonomia narratibo honek museoaren komunikazio lorpen eta gabeziak, haien aldaera guztietan, antolatu, kategorizatu eta aurkitzen ditu, komunikazio integral eta ulergarri bat lortzeko helburuarekin.

Nola aipatu

Moreno Sánchez, I. (2015). Elkarreragitea, interakzioa eta erabilerraztasuna transmedia museoan. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 20(38). https://doi.org/10.1387/zer.14784
Abstract 1499 | PDF (Español) Downloads 1152

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
ÁLVAREZ REYES, Daniel (2004). La sordoceguera: una discapacidad singular. En: Álvarez Reyes, Daniel et al. (2004). La sordoceguera. Un análisis multidisciplinar. Madrid: Estudios ONCE. [http://goo.gl/SgXS5g] [06-05-2015].

BADALOTI, Enzo; DE BIASE, Luca; GREENAWAY, Peter (2011). The Future Museum. En: Proceedings of the 2nd European Future Technologies Conference and Exhibition. [doi:10.1016/j.procs.2011.12.034] [06-05-2015].

BRISSON, Dominique (1996). Musée d ́Orsay. Paris: Réunion de Musées Nationaux (CD-Rom).

CABERO, Julio; LLORENTE, María del Carmen (2007). La interacción en el aprendizaje en red: uso de herramientas, elementos de análisis y posibilidades. En: Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, vol. 10, nº 2, pp. 97-123 [http://goo.gl/w0Xp1l] [06-05-2015].

CEBRIÁN, Mariano (2009). Modalidades y niveles de interactividad en la televisión digital terrestre. En: Ámbitos, nº 18, pp. 9-22. [http://goo.gl/CqDvxI] [06-05-2015].

FAINHOLC, Beatriz (2004). La interactividad de las Tecnologías de la Información y la Comunicación y su diferencia conceptual con la interacción social. En: CEDIPROE [http://goo.gl/Kec8K7] [06-05-2015].

GÓMEZ DEL ÁGUILA, Laura María (2012). Accesibilidad e inclusión en espacios de arte: ¿cómo materializar la utopía? En: Arte, Individuo y Sociedad, vol. 1, nº 24, pp. 77-90. [doi: dx.doi.org/10.5209/rev_ARIS.2012.v24.n1.38044] [06-05-2015].

GUTHRIE, Dawn M. et al. (2011). Reliability of standardized assessment for adults who are deafblind. En: Journal of Rehabilitation Research & Development, vol. 5, nº 48, pp. 545-554. [http://goo.gl/APv6Ya] [06-05-2015].

HEIDINGSFELDER, Marcus; TESH, Min (2009). Rem Koolhaas, más que un Arquitecto. Barcelona: Fundación Caja de Arquitectos (DVD y libro).
INTERNATIONAL ERGONOMICS ASSOCIATION (2012). [http://www.iea.cc/] [06-05-2015].

JENKINS, Henry (2003). Transmedia Storytelling. En: MIT Technology Review, January 15. [http://goo.gl/SgXS5g] [06-05-2015].

KELLER, Hellen (2005). The Story of my Life. New York: Bantam Classic reissue.

KINDER, Marsha (1991). Playing with Power in Movies, Television and Video Games. Berkeley and Los Angeles: University of California Press.
KINDER, Marsha (2012). The Laberynth Project. [http://goo.gl/2X6dxg] [06-05-2015].

KNELL, Simon J.; MACLEOD, Suzanne; WATSON, Sheila (2007). Museum Revolutions: How museums change and are changed. Routledge: London & New York.

MALRAUX, André (1951). Les voix du silence. Paris: Gallimard.

MATEOS, Santos M. (2013). Museos y Content Marketing. Hacia un nuevo modelo de generación de contenidos culturales. En: Zer, vol. 18, nº 34, p. 21. [http://goo.gl/ocaFkE] [06-05-2015].

MANOVICH, Lev (2001). The Lenguage of New Media. Massachusetts, Cambridge: The Mit Press.

MORA, Jorge Ignacio (2012). The Analysis of Interactive Media and Digital Culture. En: Comunicar, nº 20 (39), pp. 139-149. [doi: 10.3916/C39-2012-03-04] ] [06-05-2015].

MORENO, Isidro (1996). La convergencia interactiva de medios: hacia la narración hipermedia. Madrid: Tesis Doctoral en E-Prints de la Universidad Complutense: [http://goo.gl/ylIm3a] [06-05-2015].

MORENO, Isidro (2002). Musas y nuevas tecnologías. El relato hipermedia. Barcelona: Paidós.

NORMAN, Donald A. (2004). Emotional Design. Cambridge, MA: Basic Books.

OBREGÓN, Alma (2011). Estudio de los recursos educativos para público familiar en los museos de arte europeos. En: Arte, Individuo y Sociedad, nº 24 (1), pp. 9-20. [doi: dx.doi.org/10.5209/rev_ARIS.2012.v24.n1.38040] ] [06-05-2015].

PÉREZ SANTOS, Eloísa (2010). Conociendo a nuestros visitantes. Estudio de público en museos del Ministerio de Cultura. Madrid: Ministerio de Cultura.

PÉREZ SANTOS, Eloísa (2011). Conociendo a nuestros visitantes. Estudio de público en museos del Ministerio de Cultura. Madrid: Ministerio de Cultura (resumen on line). [http://goo.gl/cnr7yt] [06-05-2015].

RITZER, George; STILLMAN, Todd (2003). El museo como catedral de consumo: desafíos y peligros. En: Mus-A, 1 [http://goo.gl/YMASRX] [06-05-2015].

ROBERTSON, H. Paul (2002). Interaction: What is it, and how can I include it in online instruction? En: Indiana University. [ http://goo.gl/hfdRUV] [06-05-2015].

RODRÍGUEZ SÁNCHEZ, Keylin (2012). Las musas del siglo XXI: indicios del cambio educativo museal. En: Revista de Actualidades Investigativas en Educación, 12 (2), pp. 1-15. [ http://goo.gl/rjbcYH] [06-05-2015].

ROSE, Ellen (1999). Deconstructing Interactivity in Educational Computing. En: Educational Technology, 39 (1), pp. 43 – 49. [ http://goo.gl/JXA0pW] [06-05-2015].

SANDELL, Richard (2003). Social inclusión, the Museum and the dynamics of pectoral change. En: Museum and Society, nº 1 (1), pp. 45-56. [https://goo.gl/J2wXjc] ] [06-05-2015].

SCOLARI, Carlos Alberto (2009). Transmedia Storytelling: Implicit Consumers, Narrative Worlds, and Branding in Contemporary Media Production. International Journal of Communication, vol. 3, pp. 586-606 [http://goo.gl/7uK8Xc] [06-05-2015].

SERVICIO DE INFORMACIÓN SOBRE DISCAPACIDAD. [http://goo.gl/usiJTC] [06-05-2015].

SU et al. (2005). The Importance of Interaction in Web-Based Education: A Program-level Case Study of Online MBA Courses. En: Journal of Interactive Online Learning, nº 4 (1), pp. 1-19. [http://goo.gl/Cd4Oiz] [06-05-2015].

SUDJIC, Deyan (2005). The Edifice Complex: The Architecture of Power. Londres: Penguin Books.

WORKING GROUP ON MUSEUMS AND SUSTAINABLE COMMUNITIES (2007). [ http://goo.gl/hgXXCh] [06-05-2015].

ZUNZUNEGUI, Santos (2001). El laberinto de la mirada. El museo como espacio del sentido. En: Cuadernos FHYCC, nº 17, pp. 521-540. [http://goo.gl/ZDJDyZ] [06-05-2015].
Atala
Artikuluak