Docuweb: kazetaritza-genero berria sortzeko jarraibideak eta metodologia

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-11-2016
Santiago Martínez Arias Rafael Díaz Arias

Laburpena

Erreportajea eta dokumentala internetek ematen dituen multimediarako eta elkarreragiteko aukeretara nola egokitzen diren aztertzea. Oinarrizko metodologia bat garatu da, generoa kategorizatzeko eta sortzeko. "Honduras: en el reino del plomo" web dokumentala da aztergaia, eta inkesten eta eztabaida-taldeen bitartez aztertu da ea dokumentalaren narrazioa eraginkorra den eta ea ikuslea asetzen duen. Hala sailkapenaren ikuspegitik nola ekoizpenaren ikuspegitik, garrantzitsuena narrazio-funtzioak bereiztea da. Horren bidez egiaztatu da ikusle/hartzailearen asetze-maila mugatua dela aztertutako kasuan.

Nola aipatu

Martínez Arias, S., & Díaz Arias, R. (2016). Docuweb: kazetaritza-genero berria sortzeko jarraibideak eta metodologia. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 21(41). https://doi.org/10.1387/zer.17263
Abstract 1983 | PDF (Español) Downloads 836 HTML (Español) Downloads 1619 XML (Español) Downloads 99

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Aston, J., Gaudenzi, S. (2012). Studies in documentary film interactive documentary : setting the field. Studies in documentary Film, 6(2), 125-39.

Bock, M. A. (2015). Showing versus telling: comparing video narratives on newspaper and television websites video. Journalism, 11, 1-25.

Cisco (2016). June Middle East Cisco Visual Networking Index : Forecast and Methodology , 2013 – 2018. http://www.cisco.com/en/US/solutions/collateral/ns341/ns525/ns537/ns705/ns827/white_paper_c11-481360_ns827_Networking_Solutions_White_Paper.html

Díaz Noci, J. (2009). Multimedia y modalidades de lectura: una aproximación al estado de la cuestión. Comunicar, 16(33), 213-19.

Domínguez, E. (2010). El documental como vivencia digital. La Vanguardia, 21/12/10. http://blogs.lavanguardia.com/elcuartobit/el-documental-como-vivencia-digital.

Fernandez Jara, L., Roel, M. (2014). El documental periodístico: propuesta de caracterización a través del análisis de documentos tv y en portada. Estudios Sobre el Mensaje Periodistico, 20(2), 677-94.

Gifreu, A. (2011). El documental multimedia interactivo como discurso de la no ficción interactiva. por una propuesta de definición y categorización del nuevo género emergente. Hipertext.net, 9. http://www.upf.edu/hipertextnet/numero-9/documental-multimedia.html

Gifreu, A. (2013). El documental interactivo. Evolución, caracterización y perspectivas de desarrollo. Barcelona: UOC.

Gosciola, V., Campalans, C (2013). Géneros de narrativa transmedia y periodismo. En Denis Renó, Carolina Campalans, Sandra Ruiz, Vicente Gosciola, Elizabeth Gonçalves, Periodismo transmedia: miradas múltiples (pp. 35.52). Barcelona: UOC, Rosario: Universidad de Rosario.
Jenkins, H. (2008). Convergence culture, where old and new media collide. Nueva York: NYU.

Larrondo, A. (2010). Propuesta metodológica para una aproximación empírica a los géneros ciberperiodísticos. Zer, 15(28), 157-74. http://www.ehu.es/zer/es/hemeroteca/articulo/Propuesta-metodolgica-para-una-aproximacin-emprica-a-los-gneros-ciberperiodsticos/437\nhttp://europa.sim.ucm.es/compludoc/AA?articuloId=770434

Larrondo, A. (2011). La metamorfosis del reportaje en el ciberperiodismo: concepto y caracterización de un nuevo modelo narrativo. Comunicacion y Sociedad, 22(2), 59-88.

León, B., Negredo, S. (2014). Documental web. una nueva página para el viejo sueño interactivo. Telos, 96, 1-10. http://sociedadinformacion.fundacion.telefonica.com/DYC/TELOS/LTIMONMERO/DetalleArtculo_96TELOS_DOSSIER4/seccion=1288&idioma=es_ES&id=2013102313530001&activo=6.do

López García, G, (2003). Géneros interpretativos: el reportaje y la crónica. En Javier Díaz Noci, Ramón Salaverría (coords.), Manual de redacción ciberperiodística (pp. 448-94). Barcelona: Ariel.

Marreno, L. (2008). El reportaje multimedia como género del periodismo digital actual. acercamiento a sus rasgos formales y de contenido. Revista Latina de Comunicación Social, 63, 1-21.

Marta, C. (2012). Reportaje y documental: de géneros televisivos a cibergéneros.

Mayoral, J., Edo, C. (2014). Evolución de la producción audiovisual en cinco cibermedios españoles. Fonseca, Journal of Communication, 9, 233-62.

Meadows, M. S. (2003). Pause & Effect: The art of interactive narrative. Indianapolis: New Readers.

O'Flynn, S. (2012). Studies in documentary film documentary' s metamorphic form : participatory and beyond documentary' s metamorphic form: webdoc, interactive. Studies in Documentary Film, 6(2), 141-57.

Scolari, C. A. (2009). Transmedia storytelling: implicit consumers, narrative worlds, and branding in contemporary media production. International Journal of Communication, 3, 21. http://ijoc.org/index.php/ijoc/article/view/477

Vázquez Herrero, J., López García, X. (2015). Reportaje interactivo: un género periodístico para el medio digital. En De los medios a los metamedios. Actas I Simposio de la Red Internacional de Investigación de Gestión de la Comunicación, https://delosmediosalosmetamedios.files.wordpress.com/2016/03/7-reportaje-interactivo-un-gecc81nero-periodicc81stico-para-el-medio-digital.pdf
Atala
Artikuluak