Telesailetako fikziozko gidoiak produktu moduan
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
17-05-2018
Ángel Luis Lara Rodríguez
Laburpena
Artikulu honek gidoiaren izaerari buruz galdetzen du, haren ikuskera konplexutik abiatuta. Material eta zereginen kateko katebegi bat dela ulertuta ere, eta kate horren emaitza eta azken produktua telesaila dela ulertuta ere, gidoiak beraiek ere produktutzat hartzea proposatzen du. Ikuspegi horretatik, telebistako fikzioaren idazketa ekoizpen-mailan ageri da, eta merkantzia-izaera duen heinean, idazketa horren emaitza autonomia izan dezakeen produktu moduan defini daiteke, pantailara eraman eta telebistarako ikus-entzunezko eduki bihurtu edo ez bihurtu.
Nola aipatu
Lara Rodríguez, Ángel L. (2018). Telesailetako fikziozko gidoiak produktu moduan. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 23(44). https://doi.org/10.1387/zer.18123
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
References
Balázs, B. (1970). Theory of the film: Character and Growth of a New Art. New York: Dover Publications.
Benjamin, W. (2004). El autor como productor. México: Itaca.
Bordwell, D., Staiger, J., y Thompson, K. (1985). The Classical Hollywood Cinema: Film Style and Mode of Production to 1960. New York: Columbia University Press.
Deleuze, G. y Guattari, F. (1994). Mil mesetas. Capitalismo y esquifrenia. Valencia: Pre-textos.
Dunne, P. (1980). Take Two: A Life in Movies and Politics. New York: McGraw-Hill.
Foucault, M. (1998). "Nietzsche, Freud, Marx". En M. Foucault, Aesthetics, Method, and Epistemology. Essential Works of Foucault, 1954-1984, Vol. 2 (pp. 269-278). New York: The New Press
Fundación Autor (2012). La escritura de guión en Estado español. Un estudio de la profesión. Madrid: Fundación Autor.
Lara, A. L. (2013). Realidades de la ficción: bioproducción y trabajo cognitivo en la fábrica televisiva. La escritura de series de televisión en Estado español: cualidades y condiciones de los trabajos y los trabajadores. Tesis doctoral defendida en la Universidad Complutense de Madrid en septiembre de 2013. Recuperado de http://eprints.ucm.es/23817/1/T34972.pdf
Lara, A. L. (2018). El narrador paradójico: invisibilidad y ambivalencia de la escritura de ficción televisiva en Estado español. SERIES, International Journal of TV Serial Narratives, IV(03).
Linhart, R. (1979). De cadenas y de hombres. México: Siglo XXI.
Maras, S. (2009). Screenwriting. History, Theory and Practice. London: Wallflower Press.
Marx, K. (1981). El Capital. Crítica de la economía política. Tomo I. La Habana: Editorial de Ciencias Sociales.
Zallo, R. (2007). La economía de la cultura (y de la comunicación) como objeto de estudio. ZER Revista de Estudios de Comunicación, 12(22), 215-234.
Benjamin, W. (2004). El autor como productor. México: Itaca.
Bordwell, D., Staiger, J., y Thompson, K. (1985). The Classical Hollywood Cinema: Film Style and Mode of Production to 1960. New York: Columbia University Press.
Deleuze, G. y Guattari, F. (1994). Mil mesetas. Capitalismo y esquifrenia. Valencia: Pre-textos.
Dunne, P. (1980). Take Two: A Life in Movies and Politics. New York: McGraw-Hill.
Foucault, M. (1998). "Nietzsche, Freud, Marx". En M. Foucault, Aesthetics, Method, and Epistemology. Essential Works of Foucault, 1954-1984, Vol. 2 (pp. 269-278). New York: The New Press
Fundación Autor (2012). La escritura de guión en Estado español. Un estudio de la profesión. Madrid: Fundación Autor.
Lara, A. L. (2013). Realidades de la ficción: bioproducción y trabajo cognitivo en la fábrica televisiva. La escritura de series de televisión en Estado español: cualidades y condiciones de los trabajos y los trabajadores. Tesis doctoral defendida en la Universidad Complutense de Madrid en septiembre de 2013. Recuperado de http://eprints.ucm.es/23817/1/T34972.pdf
Lara, A. L. (2018). El narrador paradójico: invisibilidad y ambivalencia de la escritura de ficción televisiva en Estado español. SERIES, International Journal of TV Serial Narratives, IV(03).
Linhart, R. (1979). De cadenas y de hombres. México: Siglo XXI.
Maras, S. (2009). Screenwriting. History, Theory and Practice. London: Wallflower Press.
Marx, K. (1981). El Capital. Crítica de la economía política. Tomo I. La Habana: Editorial de Ciencias Sociales.
Zallo, R. (2007). La economía de la cultura (y de la comunicación) como objeto de estudio. ZER Revista de Estudios de Comunicación, 12(22), 215-234.
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press