Telesailetako fikziozko gidoiak produktu moduan
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
17-05-2018
Ángel Luis Lara Rodríguez
Laburpena
Artikulu honek gidoiaren izaerari buruz galdetzen du, haren ikuskera konplexutik abiatuta. Material eta zereginen kateko katebegi bat dela ulertuta ere, eta kate horren emaitza eta azken produktua telesaila dela ulertuta ere, gidoiak beraiek ere produktutzat hartzea proposatzen du. Ikuspegi horretatik, telebistako fikzioaren idazketa ekoizpen-mailan ageri da, eta merkantzia-izaera duen heinean, idazketa horren emaitza autonomia izan dezakeen produktu moduan defini daiteke, pantailara eraman eta telebistarako ikus-entzunezko eduki bihurtu edo ez bihurtu.
Nola aipatu
Lara Rodríguez, Ángel L. (2018). Telesailetako fikziozko gidoiak produktu moduan. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 23(44). https://doi.org/10.1387/zer.18123
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
References
Zenbakia
Atala
Copyright Information