Telesailetako fikziozko gidoiak produktu moduan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-05-2018
Ángel Luis Lara Rodríguez

Laburpena

Artikulu honek gidoiaren izaerari buruz galdetzen du, haren ikuskera konplexutik abiatuta. Material eta zereginen kateko katebegi bat dela ulertuta ere, eta kate horren emaitza eta azken produktua telesaila dela ulertuta ere, gidoiak beraiek ere produktutzat hartzea proposatzen du. Ikuspegi horretatik, telebistako fikzioaren idazketa ekoizpen-mailan ageri da, eta merkantzia-izaera duen heinean, idazketa horren emaitza autonomia izan dezakeen produktu moduan defini daiteke, pantailara eraman eta telebistarako ikus-entzunezko eduki bihurtu edo ez bihurtu.

Nola aipatu

Lara Rodríguez, Ángel L. (2018). Telesailetako fikziozko gidoiak produktu moduan. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 23(44). https://doi.org/10.1387/zer.18123
Abstract 635 | PDF (Español) Downloads 1307 HTML (Español) Downloads 217 XML (Español) Downloads 149

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala