Ikus-entzunezkoen erregulazioa Giza Eskubideen Sistema Inter-Amerikarrean eta digitalizazioaren erronkak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-05-2018
Fernando Krakowiak

Laburpena

Artikuluak Giza Eskubideen Sistema Inter-Amerikarrak (SIDH) irratigintzako jabetza-kontzentrazioaren erregulazioari buruz eta hari erreferentzia egiten dion erregulazio-ereduari buruz emandako gomendioak aztertzen ditu. Hipotesia da SIDHen baitan ikuspegi interbentzionista dela nagusi. Oinarri hartzen du adierazpen-askatasunaren babesa, maila indibidualetik eta gizarte-mailatik. Ikuspegi horren bidez, aldarrikatzen du merkatu-kontzentrazioa saihestera bideratutako arauak egin behar direla Estatutik, aniztasuna eta dibertsitatea bermatzeko. Horrez gain, ikus-entzunezko industriaren digitalizazio-prozesu berriek erregulazio horri planteatzen dizkioten erronkak lantzen ditu.

Nola aipatu

Krakowiak, F. (2018). Ikus-entzunezkoen erregulazioa Giza Eskubideen Sistema Inter-Amerikarrean eta digitalizazioaren erronkak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 23(44). https://doi.org/10.1387/zer.18829
Abstract 602 | PDF (Español) Downloads 363 HTML (Español) Downloads 163 XML (Español) Downloads 125

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Bagdikian, B. (1983). The media monopoly. Boston: Bacon Press.

Breton, P. (2000). La utopía de la comunicación: el mito de la aldea global. Buenos Aires: Nueva Visión.

Bustamante, E. (1994). La concentración en la comunicación y la cultura. En VV.AA. (Ed.), Concentració i internacionalització dels Mitjans de Comunicació. Repercussions socials i culturals (pp. 11-26). Barcelona: Centre d'Investigació de la Comunicació.

Compaine, B. M., y Gomery, D. (2000). Who owns the media?: competition and concentration in the mass media industry (3rd ed.). Mahwah, N. J.: Erlbaum Associates.

Della Vigna, S., y Kaplan, E. (2006). The Fox News effect: Media bias and voting. Cambridge: National Bureau of Economic Research. Recuperado de http://www.nber.org/papers/w12169

Doyle, G. (2002). Media ownership. Londres: Sage.

Dutton, W. H. (2007). Through the Network (of Networks) – the Fifth Estate, Lectura inaugural, University of Oxford, 15 de octubre. Recuperado de https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1134502

Fiss, O. (1997). Libertad de expresión y estructura social. México: Distribuciones Fontamara.

Fiss, O. (1999). La ironía de la libertad de expresión. Barcelona: Gedisa.

González Gartland, C.; Alén, L. y Esparis, R. (1993). Lecciones de derecho a la información y derecho de la información. Buenos Aires: Ediciones Colihue.

Groseclose, T., y Milo, J. (2005). A measure of media bias. Quarterly Journal of economics, cxx (4).

Herman, E. S., y Mcchesney, R. W. (1997). Los medios globales: los nuevos misioneros del capitalismo corporativo. Madrid: Cátedra.

Klimkiewicz, B. (2009). Is the Clash of rationalities Leading Nowhere? Media Pluralism in European Regulatory Policies. En Czepek, A.; Hellwig, M. Nowak, E. Press Freedom and Pluralism in Europe: Concepts and Conditions, Bristol: Intellect.

Loreti D. y Lozano L. (2014). El derecho a comunicar. Los conflictos en torno a la libertad de expresión en las sociedades contemporáneas. Buenos Aires: Siglo Veintiuno Editores.

Loreti, D. (1995). El derecho a la información. Buenos Aires: Paidós.

Mastrini, G. (2014). Las industrias culturales en Argentina. Tesis de doctorado, Universidad Complutense de Madrid. Recuperado de http://eprints.ucm.es/24687/1/T35195.pdf

Mastrini, G., y Becerra, M. (2006). Periodistas y magnates: estructura y concentración de las industrias culturales en América Latina. Buenos Aires: Prometeo Libros.

Miguel, J. C. (1994). Los grupos multimedia. Estructura y estrategias en los medios europeos. Barcelona: Bosch.

Murdock, G., y Golding, P. (1973). For a political economy of mass communications. En R. Miliband & J. Saville (Eds.), The Socialist Register (pp. 207-223). Londres: Merlin Press.

Pool, de Sola, I. (1983). Technologies of Freedom. Cambridge, MA: Harvard Press, Belknap Press.

Rheingold, H. (1993). The Virtual Community, Homesteading on the Electronic Frontier. Massachusetts: Addison-Wesley.

Thierer, A. (2005). Media Myths: Making Sense of the Debate Over Media Ownership, Washington DC: Progress & Freedom foundation.

Van Cuilenburg, J., y McQuail, D. (2003). Media policy paradigm shifts: towards a new communications policy paradigm. European Journal of Communication, 18(12), 181-207.

Venturelli, S. (1998). Liberalizing the European Media: Politics, Regulation and the Public Sphere. Oxford: Clarendon Press.

Williams, R. (1974). Televisión. Tecnología y Forma Cultural. Buenos Aires: Paidós.
Atala
Artikuluak