Intenporalitatearen semiotika bitarteko bideo ludikoetan. Analisi matrize baten proposamena

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 30-11-2018
Cristian Felipe Parra

Laburpena

LABURPENA: Bideo-joko ludiko narratibo gehienek behin-behineko harremanak
sortzen dituzte izaera ezberdineko elementu narratiboen artean, batez ere  elementu hipertestualak eta elementu zibertestualak (errealitate birtualeko simulagailu batek automatikoki sortutako narratibak). Harreman horien erritmoak diskurtso bideo ludikoaren garapena zehazten du unibertso narratiboan. Erritmo intenportal hori osatzen duten elementuak identifikatzetik abiatuta, lan honen bidez, kontakizun bideo ludikoaren analisia egiteko matrize gisa balio dezakeen harremanen tipologia bat proposatzen da, narratiba mota partikular horren denbora konfigurazioa zehaztasun handiagoz
deskribatzea ahalbidetzen duen neurrian.


HITZ-GAKOAK: Narrazioa, hipertestualitatea, games studies, bideo-jokoak,
semiotika, narratiba.

Nola aipatu

Parra, C. F. (2018). Intenporalitatearen semiotika bitarteko bideo ludikoetan. Analisi matrize baten proposamena. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 23(45). https://doi.org/10.1387/zer.19632
Abstract 650 | PDF (Español) Downloads 506

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala