Bideo-jokoaren analisia egiteko proposamen metodologikoa gidoi zinematografikoaren paradigma klasikoaren ikuspegitik eta horren aplikazioa Assassin's Creed IV: Black Flag jokoan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 30-11-2018
Germán Esteban Espinosa Antonio Malalana-Ureña

Laburpena

Artikulu honen bidez metodologia berri bat proposatzen da bideojokoaren
narrazioaren eta gidoi zinematografikoaren egitura klasikoen artean  egiturazko antzekotasunak dauden egiaztatzeko, eta erabilgarria dela frogatzeko, bideojoko baten argumentua aztertzeko erabiltzen da.


HITZ-GAKOAK: Bideo-jokoa; ikus-entzunezko narratiba; zinema; gidoia;
metodologia.

Nola aipatu

Esteban Espinosa, G., & Malalana-Ureña, A. (2018). Bideo-jokoaren analisia egiteko proposamen metodologikoa gidoi zinematografikoaren paradigma klasikoaren ikuspegitik eta horren aplikazioa Assassin’s Creed IV: Black Flag jokoan. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 23(45). https://doi.org/10.1387/zer.20179
Abstract 771 | PDF (Español) Downloads 5559

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala