Zinemarekiko zaletasuna eta kultura digitala:2.0 zinemazaletasunaren ezaugarriak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 30-10-2019
José Alberto Abril Valdez

Laburpena

Hainbat hamarkadetan zehar, Frantziako kultura zinematografikoa izan zen zinemazaletasunaren paradigma; XX. mendearen erdialdean sortu zen, eta zinemari buruzko diskurtso erudituekin eta zinema egiteko espazio espezifikoekin lotzen zen. Alabaina, iraultza digitalak zinema kontsumitzeko modu berriak ekarri zituen eta Internetek zinemazaletasun berriak sorrarazi zituen. Artikulu honetan, kultura digitalak zinemazaletasun berri horietan duen papera aztertzen da, eta azaltzen da, gaur egun, zinemaren zale gazteek espazio birtual berriak dituztela zaletasun horiek sendotzeko eta areagotzeko.

Hitz gakoak: zinemazaletasuna; zinema; ikusleen azterketak; jarraitzaileen kultura; 2.0 komunikazioa.

Nola aipatu

Abril Valdez, J. A. (2019). Zinemarekiko zaletasuna eta kultura digitala:2.0 zinemazaletasunaren ezaugarriak. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 24(47). https://doi.org/10.1387/zer.20955
Abstract 834 | PDF (Español) Downloads 1015

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala