Telebista-eskaintzaren kalitatea Espainiako merkatuan: publikoaren pertzepzioa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 07-07-2011
Juan Pablo Artero Mónica Herrero Alfonso Sánchez Tabernero

Laburpena

Azken urtetan, Espainiako telebista-merkatuak ikus-entzunezko edukien eskaintza biderkatu egin du. Ikerketaren helburua gertaera honen eta publikoak telebista-zerbitzuen kalitateari buruz duen pertzepzioaren arteko erlazioa da. Erabili den metodologiak estatu mailako inkesta bat barnean hartzen du. Emaitzek berresten dute kontsumo mailak edo eskaintzaren oparotasuna ez datozela bat publikoaren gogobetetzearekin; heziketa maila altuko pertsonek duten kalitatearen pertzepzioa baxuagoa dela; telebista-kate generalistek ez dutela desberditasun nabarmenik ikuslegoaren balorazioari dagokionean; eta, azkenik, publikoaren zati aipagarri batek telebistaren edukiei buruz eta hauek gizartearengan duten ondorioei buruz kezka adierazten duela.

Nola aipatu

Artero, J. P., Herrero, M., & Sánchez Tabernero, A. (2011). Telebista-eskaintzaren kalitatea Espainiako merkatuan: publikoaren pertzepzioa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(28). https://doi.org/10.1387/zer.2344
Abstract 432 | PDF (Español) Downloads 219

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak