Hedabideen kontsumoa unibertsitateko ikasleen artean

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 07-07-2011
Sonia Parratt

Laburpena

Artikulu honen egilea, unibertsitateko irakaskuntzan eman dituen urteetan, ikasleek oso gutxi irakurtzen dutela ohartu da, bereziki ordaindu beharreko informazio orokorreko egunkariak. Hau dela eta, kezkagarria iruditzen zaio idatzizko prentsaren etorkizuna, irakurlegoa murriztuko delakoan. Artikulu honetan kezka hori argitzeko sortutako ikerketa baten ondorio nagusiak islatzen dira. Complutense Unibertsitateko 400 ikasleri egindako inkestetan oinarrituta, unibertsitateko gazteek informazioa lortzeko erabiltzen duten hedabideen kontsumoko mapa azaltzen du. Horrez gain, bestelako parametro batzuk ere aztertzen ditu, hala nola, hedabideek eskaintzen dieten sinesgarritasuna, egunkariak zein beste mota bateko produktuak irakurtzen ematen duten denbora, eta egunkariak irakurtzeko adierazten dituzten arrazoiak. Helburua da, beraz, aipatutako interes eza zientifikoki azaltzea, bai eta horren kausak eta irtenbideak agertzea ere.

Nola aipatu

Parratt, S. (2011). Hedabideen kontsumoa unibertsitateko ikasleen artean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(28). https://doi.org/10.1387/zer.2354
Abstract 2074 | PDF (Español) Downloads 2214

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak