Modaren komunikazio-dimentsioa: Espainiako kasuari buruzko oharrak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 07-07-2011
Natalia Quintas Eva Quintas

Laburpena

Moda eta modaren inguruko komunikazioa akademia mailan baztertu diren gaiak dira. Hala ere, argitalpenen ugaritzeak eta unibertsitateak modarekin erlazionatutako proiektuetan izan duen inplikazioak geroz eta ikergai ohikoagoa bihurtu dute.

Artikulu honen helburua moda ikuspuntu berri batetik aztertzea da: komunikazio maila. Artikuluak dedukzio egitura bat jarraitzen du; lehenik eta behin, modaren eta komunikazioaren arteko erlazioa aztertzen dugu; ondoren, modaren eta haren industriaren komunikazio-dimentsioa azaltzen dugu, eta azkenik, Espainiako kasua aztertzen dugu.

Nola aipatu

Quintas, N., & Quintas, E. (2011). Modaren komunikazio-dimentsioa: Espainiako kasuari buruzko oharrak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(28). https://doi.org/10.1387/zer.2362
Abstract 1269 | PDF (Español) Downloads 1697

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak