Modaren komunikazio-dimentsioa: Espainiako kasuari buruzko oharrak
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
07-07-2011
Natalia Quintas
Eva Quintas
Laburpena
Moda eta modaren inguruko komunikazioa akademia mailan baztertu diren gaiak dira. Hala ere, argitalpenen ugaritzeak eta unibertsitateak modarekin erlazionatutako proiektuetan izan duen inplikazioak geroz eta ikergai ohikoagoa bihurtu dute.
Artikulu honen helburua moda ikuspuntu berri batetik aztertzea da: komunikazio maila. Artikuluak dedukzio egitura bat jarraitzen du; lehenik eta behin, modaren eta komunikazioaren arteko erlazioa aztertzen dugu; ondoren, modaren eta haren industriaren komunikazio-dimentsioa azaltzen dugu, eta azkenik, Espainiako kasua aztertzen dugu.
Nola aipatu
Quintas, N., & Quintas, E. (2011). Modaren komunikazio-dimentsioa: Espainiako kasuari buruzko oharrak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(28). https://doi.org/10.1387/zer.2362
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press