Interneteko publizitatea: egungo egoera eta kontsumitzailearekiko komunikazioaren joera

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 31-10-2011
Clara Muela Molina

Laburpena

Artikulu honen helburua Espainiako publizitate elkarreragilearen egungo egoera deskribatzea da, internautarekin duen harremana aztertuz, eta iragartzaileak balizko kontsumitzailarekin edota errealarekin komunikatu nahi duenean hobesten duen forma ikertuz ere. Era berean, marka batek bere xede-publikoari bidaltzen dizkion mezu komertzialetan dauden joerak eta Espainian inplementatzen ari diren publizitate-tresnarik berrienak jasotzen ditu.

Nola aipatu

Muela Molina, C. (2011). Interneteko publizitatea: egungo egoera eta kontsumitzailearekiko komunikazioaren joera. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 13(24). https://doi.org/10.1387/zer.3616
Abstract 10909 | PDF (Español) Downloads 7681

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak