Interneteko publizitatea: egungo egoera eta kontsumitzailearekiko komunikazioaren joera
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
31-10-2011
Clara Muela Molina
Laburpena
Artikulu honen helburua Espainiako publizitate elkarreragilearen egungo egoera deskribatzea da, internautarekin duen harremana aztertuz, eta iragartzaileak balizko kontsumitzailarekin edota errealarekin komunikatu nahi duenean hobesten duen forma ikertuz ere. Era berean, marka batek bere xede-publikoari bidaltzen dizkion mezu komertzialetan dauden joerak eta Espainian inplementatzen ari diren publizitate-tresnarik berrienak jasotzen ditu.
Nola aipatu
Muela Molina, C. (2011). Interneteko publizitatea: egungo egoera eta kontsumitzailearekiko komunikazioaren joera. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 13(24). https://doi.org/10.1387/zer.3616
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press