Límites éticos del mensaje persuasivo en la comunicación política
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
02-11-2011
Rafael Yanes
Laburpena
Batzuek uste badute ere kazetaritza-pertsuasia ekintza politikoaren zerbitzuan jarrita izan daitekeela masak manipulatzeko lanabes baliozko bat, gizarte demokratiko batean beharrezko teknika da komunikatzaile politikoa hiritarrei eraginkorki zuzen dadila. Mezu-eredu bat da beti ere asmoz egiten dena, inoiz ez duela objektibitatea lortu nahi, bere xedea baita hiritarrei esatea planteamendu politico batzuk onak direla. Kazetarien edozein ekintza bezalaxe, badu muga etiko batzuk, alegia, "komunikatzaile político onaren printzipioen dekalogoa.
Nola aipatu
Yanes, R. (2011). Límites éticos del mensaje persuasivo en la comunicación política. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3746
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press