Prensa y convergencia tecnológica: Claves para la definición de un nuevo modelo de negocio periodístico en la Era Digital

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 02-11-2011
Pedro Antonio Rojo Villada

Laburpena

Egunkari batzuk, XXI. mendea hasi berri denean, komunikabideen konbergentzian gune experimental bihurtzen ari dira: edunkin eta informziozerbitzuen plataforma bat, konpainia multimediakoek dituzten egiturak erabiliz, iinprimatutako kazetaritza-enpresenak lade batera tusita. Horrek esan nahi du Era Digitalean kazetaritza-enpresek arlo batzuetan lan egingo dutela aldi berean: egunkarien inprimaketa, webguneen kudeaketa, edukinen zabalkundea irradian, telebistan eta tramankulu mugikorretan. Izan ere, kazetaritza- enpresa multimedia askotan edizio inprimatuko kazetariek telebistarako edo irratirako ere lan egiten dute, eta alderantziz, argazkilariek foto eta bideo- kamerak hartzen dituzte euskarri batzuetarako irudiak hartu ahal izateko eta, idazketa-gelan, marka bereko komunikabideek esparru berdina betetzen dute eta edukin berdinak kudeatzen dituzte, euskarri bakoitzerako moldatuz. Etorkizunean, kazetaritza-marka euskarri inprimatutik plataforma batzuetara zabalduko da.

Nola aipatu

Rojo Villada, P. A. (2011). Prensa y convergencia tecnológica: Claves para la definición de un nuevo modelo de negocio periodístico en la Era Digital. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3782
Abstract 3069 | PDF (Español) Downloads 1749

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak