Los niños en la publicidad. Una propuesta de categorización de las representaciones sociales sobre la infancia en los anuncios televisivos

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 03-11-2011
Juan Miguel Gómez Espino Juan Blanco López

Laburpena

Artikulu honek telebistako publizitatean agertzen diren errepresentazio so-zialak aztertzen ditu, umeen arketipo batzuetatik abiatuta. Haurtzaroaren inguruan gertatu eta telebista –iragarkietatik hartzen diren errepresentazioak baiezko-ezezko baloreen alde batetik bestera doazelako hipotesitik abiatzen gara. Dimentsio honek "umea"ren balorazio ezezko edo baiezkora garama-tza, balore dominatzaileen egokitze edo desbideratzearengatik. Areago, honako errepresentazio hauek bereizten ditugu: "kon-trola/babesa" behar duen subjektu bezalako umearen izaera menpekoan en-fasia jartzen dutenak eta jarrera "autonomoa" aitortzen diotenak –batez ere kontsumitzaile arrazional gisa– edo beren alderdi "naturala" azpimarratzen dutenak –produktuan proiektaturiko naturaren bertuteen gauzatze moduan. Diskurtso batzuk proposatzen ditugu: ume naturalaren diskurtsoa, ume familiarrarena, ume hunkigarriarena eta ume aktorearena.

Nola aipatu

Gómez Espino, J. M., & Blanco López, J. (2011). Los niños en la publicidad. Una propuesta de categorización de las representaciones sociales sobre la infancia en los anuncios televisivos. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(19). https://doi.org/10.1387/zer.3840
Abstract 2001 | PDF (Español) Downloads 2854

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak