Los niños en la publicidad. Una propuesta de categorización de las representaciones sociales sobre la infancia en los anuncios televisivos
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
03-11-2011
Juan Miguel Gómez Espino
Juan Blanco López
Laburpena
Artikulu honek telebistako publizitatean agertzen diren errepresentazio so-zialak aztertzen ditu, umeen arketipo batzuetatik abiatuta. Haurtzaroaren inguruan gertatu eta telebista –iragarkietatik hartzen diren errepresentazioak baiezko-ezezko baloreen alde batetik bestera doazelako hipotesitik abiatzen gara. Dimentsio honek "umea"ren balorazio ezezko edo baiezkora garama-tza, balore dominatzaileen egokitze edo desbideratzearengatik. Areago, honako errepresentazio hauek bereizten ditugu: "kon-trola/babesa" behar duen subjektu bezalako umearen izaera menpekoan en-fasia jartzen dutenak eta jarrera "autonomoa" aitortzen diotenak –batez ere kontsumitzaile arrazional gisa– edo beren alderdi "naturala" azpimarratzen dutenak –produktuan proiektaturiko naturaren bertuteen gauzatze moduan. Diskurtso batzuk proposatzen ditugu: ume naturalaren diskurtsoa, ume familiarrarena, ume hunkigarriarena eta ume aktorearena.
Nola aipatu
Gómez Espino, J. M., & Blanco López, J. (2011). Los niños en la publicidad. Una propuesta de categorización de las representaciones sociales sobre la infancia en los anuncios televisivos. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(19). https://doi.org/10.1387/zer.3840
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press