El lenguaje de la crítica enológica en la prensa española: El País, El Semanal (Vocento) y Magazine (Godó-Prensa Ibérica)
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
03-11-2011
José Ignacio Armentia
José María Caminos
Flora Marín
Laburpena
Iritzizko kazetaritzaren aldaera bat den ardoari buruzko kritika apurka apurka bere lekua lortuz doa Espainiako egunkarietan. Hala ere, kontsumoari buruzko beste kritika (autoak, ordenagailuak, bidaiak, etab.) motetan gertatzen ez den bezala, ardoari buruko testuetan ez zaio askotan eskaintzen irakurleari laguntza egokirik produktuaren erosketa erabaki ahal izateko. Aitzitik, testu hauek, gehien bat, apologetikoak dira, non oso arraroa baita iruzkin negatiborik aurkitzea. Beste aldetik, erabiltzen den lexikoak eta adjektibazioaren zehaztasun ezak kolokan jartzen dute kritika hauen baliagarritasuna, are gehiago egunkarien irakurleen batez besteko soslaia kontuan hartzen bada.
Nola aipatu
Armentia, J. I., Caminos, J. M., & Marín, F. (2011). El lenguaje de la crítica enológica en la prensa española: El País, El Semanal (Vocento) y Magazine (Godó-Prensa Ibérica). Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(19). https://doi.org/10.1387/zer.3844
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press