La oferta de televisión en América Latina: hacia un análisis de flujos
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
03-11-2011
Javier Martínez Garza
Laburpena
Artikuluak Amerika Latindarreko zortzi herrialdetako (nazio bakoitzeko bi) 16 telebistakanalen bidez zabaltzen diren edukien eskaintza aztertzen du, eduki horien etorrera geografikoa zer nolako orekatua den jakiteko, eta ordutegi onenean zabaltzen diren saioen jatorria eta genero-mota ere bai. Eduki-analisien teknika batean oinarrituta, 16 telebistakanalen programazioaren astebete bat aztertuz, ikerketak dio tokian tokiko ekoizpenak inportaturiko materiala gainditzen duela, eta Amerika Latindarreko telebistetan erregioko herrialdeetan egindako saio dezenteren presentzia nagusi dela. Estatu Batuetan egindako edukiak baino gehiago. 80eko hamarkadan gertatzen zen ez bezala, gaur egun estatubatuar ekoizpenen parte hartzeak batik bat pelikuletan eta karikaturetan datza, izan ere baita ordutegi onenetan tokian tokiko eta erregioko programazioa nagusi da.
Nola aipatu
Martínez Garza, J. (2011). La oferta de televisión en América Latina: hacia un análisis de flujos. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(19). https://doi.org/10.1387/zer.3848
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press