Los hábitos del consumo televisivo de una comunidad extranjera: el caso de estudiantes latinoamericanos en Barcelona
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
03-11-2011
Haydeé Chavero
Núria García-Múñoz
Laburpena
Komunitate atzerritarren telebista-kontsumoa ikusleen portaera zenbait ulertzeko balio digun giza-fenomeno bat da. Artikulu honetan aurkezturiko ikerketaren helburua zera da, Bartzelonan bizi diren ikasle latinamerikarren telebista-errezepzioaren ohiturak ezagutu eta adieraztea da. Ikusleei zeregin aktiboa ematen dieten errezepzio-ikasketen barruan, ikerketa ikuspuntu kualitatibo batetik abiatzen da eta Bartzelonan oraindik orain bizi diren atzerritar latinamerikarren talde batekin lan enpiriko bat egiten du. Inkesta, elkarrizketa sakona eta bizitza-egunkari teknikak erabili ditugu "atzerritar audientzia" ren portaera zenbait ezagutzeko, komunikazio-bilakaeran garrantzi berezia hartzen duena. Audientziaren arkeologia emozionala, kontsumitzaile atzerritarraren ohitura zenbait adierazten duen kontzeptu gisa, ikerketa honen emaitza nagusietako da.
Nola aipatu
Chavero, H., & García-Múñoz, N. (2011). Los hábitos del consumo televisivo de una comunidad extranjera: el caso de estudiantes latinoamericanos en Barcelona. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(19). https://doi.org/10.1387/zer.3852
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press