La interactividad: un reto para la publicidad en el entorno digital on-line
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
08-11-2011
María Victoria Carrillo Durán
Laburpena
Ingurune digitalak ez du Interneten publizitaterako oso panorama argia erakusten, ez duelako ematen berezko nortasuna aurkitu duenik. Artikulu honetan, interaktibitatearen eta on-line publizitatearen arteko nahasketa terminologikoaz ari gara. Interaktibitatea ikertu eta bere aldaerak definitu ditugu, eta lortutako parametroekin gaur egun dauden iragarki-formatuak analizatu ditugu, dauden aukerak zer puntutaraino ez ditugun ezagutzen erakutsiz. On-line publizitatearen etorkizuna berriz ere definitzean datza, behin interaktibitatea isolatu eta ulertzen dugun teknologia digitalaren ingumenean.
Nola aipatu
Carrillo Durán, M. V. (2011). La interactividad: un reto para la publicidad en el entorno digital on-line. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(18). https://doi.org/10.1387/zer.3914
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press