Eskatu ahalako bideoa hezkuntzan eta ikerkuntzan: Egile eskubideei salbuespenak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-02-2012
Rodrigo Cetina Presuel Loreto Corredoira y Alfonso

Laburpena

Irakaskuntzan edo ikerkuntzan irakasleek Internet sarea erabiltzen dutenean, ikasgelan edo ikasgelatik kanpo, Europan jabetza intelektuala eta egile eskubideak arautzen dituzten legeak ez betetzeko arriskua izan dezakete. Hau ez da irakasleen borondate arau-hauslearengatik gertatzen, baizik eta egungo legeria zein obretan baimentzen den edo ez definitzerakoan ez delako ez egokia, ez argia ezta errealista ere. Ikerketarako kasu berezia dira estatuko unibertsitateen hezkuntzarako eta ikerkuntzarako eskatu ahalako bideoko kanalak edo Internet telebista. Tresna hauek aukera zabalak eskaintzen dituzte eta geroz eta irisgarriagoak dira estatuko eta mundu osoko irakasleentzat. Berezitasunak dituzte bitartekoek sortu dituzten erabilerari dagokionean –User Generated Contents direlakoak– edo jabetza intelektuala edukiak erabili nahi dituen pertsonaren esku ez dagoenean, edota estatuko eta europako legeriak finkatzen dituzten mugaen eta salbuespenen kasuan. Ikerketaren aztergai zehatza Madrilgo Universidad Complutenseren Videoma plataformako e-Televisión eta TV-Doc kanalak dira.

Nola aipatu

Cetina Presuel, R., & Corredoira y Alfonso, L. (2012). Eskatu ahalako bideoa hezkuntzan eta ikerkuntzan: Egile eskubideei salbuespenak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 16(30). https://doi.org/10.1387/zer.4799
Abstract 246 | PDF (Español) Downloads 266

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak