Genero berdintasunari buruzko publizitate kanpainen eraginkortasuna: kodifikazioaren eta komunikabide plangintzaren azterketa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
17-02-2012
Natalia Papí Gálvez
Jesús Orbea Mira
Laburpena
Artikulu honek publizitate eraginkortasuna bultzatzen duten elementuak aztertzen ditu, publizitate komertzialean frogatutakoak, emakumezkoen eta gizonezkoen arteko aukera berdintasunari buruzko bi kanpaina instituzionaletan. Informazioa Infoadex, AIMC eta bost eztabaida taldetik atera da. Emaitzek erlazio bat iradoki egiten dute eraginkortasuna eta mezutik ateratzen diren kategoriak, inbertsioa eta planaren azalpenaren artean. Erabili diren eredua eta datuak publizitate mota hau ebaluatzeko erreferentzia baliagarri bat direla ondorioztatzen da, baina ikerkuntza gehiago eta helburuak lortu ahal izateko publikoarengan izango duten eragina kontuan izango duten mezuak behar dira.
Nola aipatu
Papí Gálvez, N., & Orbea Mira, J. (2012). Genero berdintasunari buruzko publizitate kanpainen eraginkortasuna: kodifikazioaren eta komunikabide plangintzaren azterketa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 16(30). https://doi.org/10.1387/zer.4811
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press