Publizitateko eredu somatikoen eragina gizonezkoen bigorexian: ikerketa esperimentala nerabeen artean

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 20-02-2012
Carlos Fanjul Peyró Cristina González Oñate

Laburpena

Publizitateko modeloen itxurak eta ezaugarri fisiikoek, mezu komertzialetako ez-ahozko alderdia izanik, gizarte mailan eragiten dute eta hartzailearen pertzepzio, jarrera eta portaera zenbaitetan eragin dezakete. Bigorexia arestian sortutako psikopatologia da eta jasaten dutenenengan pertzepzio somatikoaren asaldurak eta depresio eta obsesio koadroak sortaraz ditzake. Bere eragin eta oihartzun soziala direla eta, produktu jakin batzuen publizitateteak eta bertan irudikatutako ereduek, patologia berri honen jatorrian eta bilakaeran eragin dezakete, batez ere, nerabeen artean, beraiek baitira arrisku-talde nagusia.

Nola aipatu

Fanjul Peyró, C., & González Oñate, C. (2012). Publizitateko eredu somatikoen eragina gizonezkoen bigorexian: ikerketa esperimentala nerabeen artean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 16(31). https://doi.org/10.1387/zer.4845
Abstract 2317 | PDF (Español) Downloads 1634

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak