Publizitateko eredu somatikoen eragina gizonezkoen bigorexian: ikerketa esperimentala nerabeen artean
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
20-02-2012
Carlos Fanjul Peyró
Cristina González Oñate
Laburpena
Publizitateko modeloen itxurak eta ezaugarri fisiikoek, mezu komertzialetako ez-ahozko alderdia izanik, gizarte mailan eragiten dute eta hartzailearen pertzepzio, jarrera eta portaera zenbaitetan eragin dezakete. Bigorexia arestian sortutako psikopatologia da eta jasaten dutenenengan pertzepzio somatikoaren asaldurak eta depresio eta obsesio koadroak sortaraz ditzake. Bere eragin eta oihartzun soziala direla eta, produktu jakin batzuen publizitateteak eta bertan irudikatutako ereduek, patologia berri honen jatorrian eta bilakaeran eragin dezakete, batez ere, nerabeen artean, beraiek baitira arrisku-talde nagusia.
Nola aipatu
Fanjul Peyró, C., & González Oñate, C. (2012). Publizitateko eredu somatikoen eragina gizonezkoen bigorexian: ikerketa esperimentala nerabeen artean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 16(31). https://doi.org/10.1387/zer.4845
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press