Emakume periferikoak: Komunikazioaren Teoriak ikasgairako proposamen didaktikoa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 01-10-2012
María Teresa Vera Balanza

Laburpena

Europako Goi-mailako Hezkuntza Sisteman gertatzen ari den paradigma aldaketari eutsiz, artikulu honek ekarpen epistemiko eta didaktikoa egitea du helburu, lanbide trebakuntza, jarrerari lotutako gaitasunak eta berdintasunezko kontzientziaren sustapena kontutan hartuta egokitzeko.

Diskurtso ez-hegemonikoak edo kanonikoak berrikusi nahi dira, Komunikazioaren Teoriak ikasgaiaren dimentsio praktikoa jorratzeko urtero aukeratzen diren testuen aukeraketa prozesua sistematizatuz. Horretarako, arlo horretan ezagutza handitu duten emakume ikerlarien lana behatu, kuantifikatu eta testuinguruan jarri da, ikasgai horretako eskuliburuen azterketa dela medio. Era berean, komunikazioari buruzko ikerketari egin dizkioten ekarpenak agerian utziko dituen ibilbide zehatza proposatzen da.

Nola aipatu

Vera Balanza, M. T. (2012). Emakume periferikoak: Komunikazioaren Teoriak ikasgairako proposamen didaktikoa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(32). https://doi.org/10.1387/zer.6550
Abstract 361 | PDF (Español) Downloads 532

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak