Zinema emanaldien berrasmaketa: merkatal zentroak eta zinemaren ikusentzulego berriak
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
01-10-2012
José Vicente García Santamaría
Laburpena
Artikulu honek zinema emanaldien sektoreak hastapenetatik egundaino izan duen bilakaera aztertu nahi du, herrialde garatu nagusietan erakusketa zinematografikoak aretoetara ikusleak erakartzeko burutu behar izan duen berrasmaketa azpimarratuz. Zentzu honetan, merkataritza-guneetako konplexu zinematografikoak aztertzen dira: ikusleen harreran izandako aldaketak, aretoetan izandako aldaketa arkitektonikoak, eta beste aisialdi-guneekiko etorkizunean izango duten hibridazioa.
Nola aipatu
García Santamaría, J. V. (2012). Zinema emanaldien berrasmaketa: merkatal zentroak eta zinemaren ikusentzulego berriak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(32). https://doi.org/10.1387/zer.6560
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press