Iragarpen politikoa eta Twitter: 2015eko Espainiako hauteskunde orokorrak

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 30-11-2017
Marián Alonso González

Laburpena

Hauteskunde kanpainetan sare sozialen erabilerak duen baliagarritasuna eta helmena eztabaidagai du azterlan honek. 2015eko abenduaren 20ko Espainiako hauteskunde orokorretan alderdi politikoek Twitter nola erabili zuten aztertzen duen ikerlan baten emaitzak azaltzen ditu. Ikerlan horrek kanpainaren azken hilabetean alderdien eta hautagaien agerpenak kuantifikatu ditu, eta interakzioen kopurua eta kalitatea ere aztertu ditu. Emaitzek adierazten dute Twitterretik ateratako datuak termometro sozial onak direla, baina iragarpen-tresna izateko erronka metodologiko handiak gainditu beharko dituela.

Nola aipatu

Alonso González, M. (2017). Iragarpen politikoa eta Twitter: 2015eko Espainiako hauteskunde orokorrak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 22(43). https://doi.org/10.1387/zer.16298
Abstract 625 | PDF (Español) Downloads 783 HTML (Español) Downloads 153 XML (Español) Downloads 115

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak