Iragarpen politikoa eta Twitter: 2015eko Espainiako hauteskunde orokorrak
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
30-11-2017
Marián Alonso González
Laburpena
Hauteskunde kanpainetan sare sozialen erabilerak duen baliagarritasuna eta helmena eztabaidagai du azterlan honek. 2015eko abenduaren 20ko Espainiako hauteskunde orokorretan alderdi politikoek Twitter nola erabili zuten aztertzen duen ikerlan baten emaitzak azaltzen ditu. Ikerlan horrek kanpainaren azken hilabetean alderdien eta hautagaien agerpenak kuantifikatu ditu, eta interakzioen kopurua eta kalitatea ere aztertu ditu. Emaitzek adierazten dute Twitterretik ateratako datuak termometro sozial onak direla, baina iragarpen-tresna izateko erronka metodologiko handiak gainditu beharko dituela.
Nola aipatu
Alonso González, M. (2017). Iragarpen politikoa eta Twitter: 2015eko Espainiako hauteskunde orokorrak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 22(43). https://doi.org/10.1387/zer.16298
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press