Giza eta gizarte-zientziak eta Irakasleen Prestakuntzarako unibertsitate-masterra: paradigma epistemologikoa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 2022-02-14
Iñigo Ramirez de Okariz

Laburpena

Humanitate eta Gizarte Zientzien arloko Irakasleak Prestatzeko Masterra egiten ari diren ikasleek gizarteaz eta gizarteak irakaskuntzari buruz duen ikuspegiaz gogoeta egin behar luketela iritzita, eta, horrenbestez, eta, halaber irakaskuntzaren gizarte-testuingurua zein den kontuan hartu behar luketela kontuan hartuta, hiru galderari erantzuten saiatu behar genuke: 1) Zein da gizarte-ezagutzaren
funtzioa gaur egun? 2) Zergatik eta zertarako irakasten ditugu gizarte-zientziak? eta 3) Zer eduki transmititu nahi ditugu? Lehenbiziko bi galderei erantzunez, gizarte-zientzien zer paradigma mota sustatu nahi dugun pentsatu eta hausnartuko dugu, eta horrek eramango gaitu hirugarren galderari erantzuteko proposamenak egitera. Nolanahi ere, azken galdera horri erantzun aurretik, gogoeta egin beharra dago ezagutzaarloko irakasle izateko asmoa duten pertsonekin, gai izan daitezen kontzienteki erantzuteko zergatik eta
zertarako erabaki duten gizarte-zientzien eredu jakin bat sustatzea.

Nola aipatu

Ramirez de Okariz, I. (2022). Giza eta gizarte-zientziak eta Irakasleen Prestakuntzarako unibertsitate-masterra: paradigma epistemologikoa. Tantak. EHUko Hezkuntza Aldizkaria., 33(2). https://doi.org/10.1387/tantak.22275
Abstract 75 | PDF Downloads 0

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords

irakasleak prestatzeko masterra, giza- eta gizarte-zientziak, unibertsitate-hezkuntza,

Atala
Artikuluak