Numéro courant
Exemplaires précédents
Soumissions
Facteur d'impact / Indexed
Tantak
Comité scientifique
Argitalpen taldea
Politique éditoriale
Contact
S'inscrire
Se connecter
S'inscrire
Se connecter
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Accueil
Archives
Vol. 23 No 2 (2011)
Vol. 23 No 2 (2011)
Publiée:
2012-02-17
Artikuluak
Internet lehen hezkuntzan: zenbait galdera, erantzun eta proposamen
Jon Altuna Urdin
Abstract
162 | PDF (Euskara) Downloads
784 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4767
PDF (Euskara)
Ordenagailu bidezko ikaskuntza: IKASYS Proiektuaren Ebaluazioa
Juan Etxeberria Murgiondo, Karlos Santiago Etxeberria, Jose F. Lukas Mujika, Ainhoa Gobantes Pérez
Abstract
142 | PDF (Euskara) Downloads
686 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4769
PDF (Euskara)
Irakaslearen eta unibertsitatearen rola ikasleen informazio-konpetentzien garapenean
Txema Egaña
Abstract
137 | PDF (Euskara) Downloads
431 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4771
PDF (Euskara)
Kultura arteko komunikazio gaitasuna: emozioen pertzepzioa hizkuntza etorkinetan
Urtza Garay, Aintzane Etxebarria, Iñaki Gaminde, Kepa Larrea, Asier Romero
Abstract
162 | PDF (Euskara) Downloads
540 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4773
PDF (Euskara)
Unibertsitateko ikasleen gaitasun komunikatiboa lantzen: taldekako eztabaidak ikasgelan
Edu Zelaieta Anta
Abstract
180 | PDF (Euskara) Downloads
599 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4775
PDF (Euskara)
Diziplinarteko lanaren esperientzia Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolan: irakaslearen lanbidea
Igor Camino Ortiz de Barrón, M.ª Teresa Vizcarra Morales, Pilar Aristizabal Llorente, Jose Domingo Villarroel Villamor
Abstract
176 | PDF (Euskara) Downloads
555 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4777
PDF (Euskara)
Fobia soziala
Marian Soroa Udabe, Nekane Balluerka Lasa, Arantxa Gorostiaga Manterola, Joana Esteve Okariz, Mikel Haranburu Oiharbide
Abstract
197 | PDF (Euskara) Downloads
555 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4779
PDF (Euskara)
Liburuen berri (erreseinak)
Liburuen berri
Revista Tantak
Abstract
100 | PDF (Euskara) Downloads
130 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.4783
PDF (Euskara)
×
Modal Header