Publizitatearen autorregulazioa. Espainia eta Estatu Batuen arteko konparaketa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 26-12-2013
Mercedes Medina Soontae An

Laburpena

Autocontrolek 2005etik 2009ra bitartean buruturiko jarduera gainbegiratzen da. Iragarritako produktuaren, eskatzailearen, iragarkiak jaso dituzten hedabideen, Autocontrolen eta iragarlearen erantzunaren eta urraturiko kode, lege eta printzipioen arabera sailkatu dira azterturiko kasuak. Emaitzak erakunde berak duela hamar urte buruturik lanarekin eta kasu amerikarrarekin alderatu dira. Horretarako Ramosek (2001) eta Armstrongek eta Ozannek (1983) buruturiko lanak erabili dira. Datuek erakusten dute Espainian kontsumitzaileen eta kontsumitzaileen erakundeen jarduera handiagoa dela duela hamar urte baino eta Estatu Batuetan baino.

Nola aipatu

Medina, M., & An, S. (2013). Publizitatearen autorregulazioa. Espainia eta Estatu Batuen arteko konparaketa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(33). https://doi.org/10.1387/zer.10609
Abstract 373 | PDF (English) Downloads 330

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak