Publizitatearen autorregulazioa. Espainia eta Estatu Batuen arteko konparaketa
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Mercedes Medina
Soontae An
Laburpena
Autocontrolek 2005etik 2009ra bitartean buruturiko jarduera gainbegiratzen da. Iragarritako produktuaren, eskatzailearen, iragarkiak jaso dituzten hedabideen, Autocontrolen eta iragarlearen erantzunaren eta urraturiko kode, lege eta printzipioen arabera sailkatu dira azterturiko kasuak. Emaitzak erakunde berak duela hamar urte buruturik lanarekin eta kasu amerikarrarekin alderatu dira. Horretarako Ramosek (2001) eta Armstrongek eta Ozannek (1983) buruturiko lanak erabili dira. Datuek erakusten dute Espainian kontsumitzaileen eta kontsumitzaileen erakundeen jarduera handiagoa dela duela hamar urte baino eta Estatu Batuetan baino.
Nola aipatu
Medina, M., & An, S. (2013). Publizitatearen autorregulazioa. Espainia eta Estatu Batuen arteko konparaketa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(33). https://doi.org/10.1387/zer.10609
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press