Publizitate formatu berriak eta telefonia mugikorra: 'mobile advergames'-ak
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Eulalia Adelantado
José Martí
Laburpena
Artikulu honek marketin mugikorrean erabilitako formatu berrien esparruan publizitatexededun eskuko telefonoetarako bideo-jokoak (mobile advergames) ditu aztergai. Formatu hauek bereizten dituzten ezaugarri eta funtzionaltasunak abiapuntu hartuta, lan honek espainiar merkatuan aipatu formatuek duten tipologia nagusia eta euren inguruan sortutako negozio ereduak ere identifikatu egiten ditu. Orobat, telefonia mugikorrean epe labur zein ertainera bideo-joko publizitarioen garapen handiago bat baldintza dezaketen merkatu nahiz teknologia faktoreak ere adierazten dira.
Nola aipatu
Adelantado, E., & Martí, J. (2013). Publizitate formatu berriak eta telefonia mugikorra: ’mobile advergames’-ak. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(33). https://doi.org/10.1387/zer.10611
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press