Telebista eta Interneteko hauteskunde-iragarkietako aldaketa estrategikoak hauteskunde kanpainan
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
26-12-2013
Lorena Gómez
Arantxa Capdevila
Laburpena
2008ko martxoko hauteskunde-kanpainan alderdi politikoek Internet beren hauteskunde-iragarkiak zabaltzeko erabakia hartu zuten lehen aldiz. Horrek Espainiako hiru indar politiko nagusiek (PSOE, PP eta IU) erabili zituzten pertsuasio-estrategietan nola eragin zuen aztertu nahi duen ikerketaren emaitzak aurkezten dira artikulu honetan. Ikerketa lanaren emaitza nagusien arauera, Internetek biderkatu egin ditu pertsuasio-estrategia horiek eta diskurtsoak kanpainaren testuringurura moldatzeko aukera eman du.
Nola aipatu
Gómez, L., & Capdevila, A. (2013). Telebista eta Interneteko hauteskunde-iragarkietako aldaketa estrategikoak hauteskunde kanpainan. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(33). https://doi.org/10.1387/zer.10615
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press