Telebista eta Interneteko hauteskunde-iragarkietako aldaketa estrategikoak hauteskunde kanpainan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 26-12-2013
Lorena Gómez Arantxa Capdevila

Laburpena

2008ko martxoko hauteskunde-kanpainan alderdi politikoek Internet beren hauteskunde-iragarkiak zabaltzeko erabakia hartu zuten lehen aldiz. Horrek Espainiako hiru indar politiko nagusiek (PSOE, PP eta IU) erabili zituzten pertsuasio-estrategietan nola eragin zuen aztertu nahi duen ikerketaren emaitzak aurkezten dira artikulu honetan. Ikerketa lanaren emaitza nagusien arauera, Internetek biderkatu egin ditu pertsuasio-estrategia horiek eta diskurtsoak kanpainaren testuringurura moldatzeko aukera eman du.

Nola aipatu

Gómez, L., & Capdevila, A. (2013). Telebista eta Interneteko hauteskunde-iragarkietako aldaketa estrategikoak hauteskunde kanpainan. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(33). https://doi.org/10.1387/zer.10615
Abstract 314 | PDF (Español) Downloads 568

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak