Kataluniako migrante magrebtarren gizarteratzea eta kontsumo mediatiko eta kulturala
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
11-04-2011
Amparo Huertas
Núria Reguero
Itxasne Sagarzazu
Laburpena
Artikulu honetan Kataluniako biztanlego magrebtarrak eskaintza mediatiko eta kulturalaren aurrean erakusten duen portaera aztertzen da, Komunikazio eta Kulturaren Barometroaren (FUNDACC) datu eskatitiskoen azterketatik eta sakoneko elkarrizketetan oinarritutako lan koalitatibotik abiatuta. Kataluniako Generalitatek diruz lagundutako ikerketa honen ondorio nagusiak kolektibo honek inguru komunikatibo, intelektual eta artistikoan oso parte-harze txikia duela erakusten du. Era berean, hala gertatzen denean, elkarbizitza-inguru berritik etorritako produktuekiko interesa handia dela ondorioztatzen du.
Nola aipatu
Huertas, A., Reguero, N., & Sagarzazu, I. (2011). Kataluniako migrante magrebtarren gizarteratzea eta kontsumo mediatiko eta kulturala. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 15(29). https://doi.org/10.1387/zer.1654
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press