"Salut les cubains" (Agnès Varda, 1963) filmeko sekuentzia baten analisia: musika eta argazkien filmaketa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 17-11-2016
Jorge Oter González

Laburpena

Argazkien filmaketari buruzko filmek berezko ezaugarri eta baldintza batzuk izan ohi dituzte; bada, Salut les cubains (Agnès Varda, 1963) filmak, ezaugarri horiez gain, musikarekiko harreman jakin bat sartzen du hainbat unetan, modu enfatiko batean. Harreman hori gertatzen den sekuentzietako bat zehatz-mehatz aztertzeko, sekuentzia horren funtzionamenduari erreparatu behar zaio, haren barne-egitura erakutsi behar da, irudien eta irudi horietan entzuten den soinuaren arteko harreman motak antolatu edo hartutako erabakietatik ateratako erreferente batekin duen harremana baloratu.

Nola aipatu

Oter González, J. (2016). "Salut les cubains" (Agnès Varda, 1963) filmeko sekuentzia baten analisia: musika eta argazkien filmaketa. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 21(41). https://doi.org/10.1387/zer.17260
Abstract 1305 | PDF (Español) Downloads 551 HTML (Español) Downloads 706 XML (Español) Downloads 114

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Bastide, B. (1991). Agnès Varda photographe ou l'appretissage du regard. En: M. Estève, (ed.). Agnès Varda. París: Lettres modernes Minard.

Bastide, B. (1994). Filmographie. Documents réunis par Bernard Bastide. En: A. Varda. Varda par Agnès. París: Cahiers du cinéma.

Bazin, A. (2004). ¿Qué es el cine? Madrid: Rialp.

Chirollet, J-C. (1983). Esthétique du photoroman. París: Edilig.

Dreyer, S. (2009). Salut les cubains, une poétique du temoignage. En: A. Fiant, R. Hamery, É. Thouvenel (eds). Agnès Varda: le cinéma et au-delà. Rennes: Presses Universitaires de Rennes.

Fieschi, J-A.; Ollier, C. (1965). La grâce laïque, entretien avec Agnès Varda. Cahiers du cinéma, 165, 42-51.

Gitt, Robert (2001). Comentarios de la restauración (1998) por el crítico Charles Champlin y el experto de UCLA en restauración de películas Robert Gitt. En: F. Capra, (dir.). Horizontes perdidos (Lost Horizon). 128 min. Columbia Pictures, 1937. Madrid: Sony Pictures Home Entertainment. [DVD]

Grar, Kawthar (2010). Le médium photographique : un modèle processuel dans l'écriture cinématographique d'Agnès Varda dans le film Salut les cubains. Université du Québec à Montréal, Memoria de Trabajo de Fin de Máster: http://www.archipel.uqam.ca/3391/1/M11491.pdf

Horak, J-C. (1997). Making Images Move: Photographers and Avant-Garde Cinema. Washington, Londres: Smithsonian Institution.
Invernici, A. (2010). Filmografia. En: N. Falcinella, (ed.). Agnès Varda. Cinema senza tetto né legge. Recco-Genova: Le Mani.

Kline, T. J. (ed.) (2014). Agnès Varda: Interviews. Jackson: University Press of Mississippi.

Meini, T. (2003). El legendario ídolo del pueblo cubano. En: PUJOL, Jordi; MEINI, Tommy (eds.). Benny Moré. El legendario ídolo del pueblo cubano. Barcelona: Almendra Music. [Libreto de acompañamiento a MORÉ, Benny (2003). El legendario ídolo del pueblo cubano. Benny Moré y su Banda Gigante: grabaciones completas 1953-1960. Barcelona: Blue Moon]

Merino, I. (2012). Subjectivitat i autorepresentació en el cinema d'Agnès Varda. Universitat Pompeu Fabra, Tesis Doctoral: http://www.tdx.cat/bitstream/handle/10803/109378/tim.pdf?sequence=5

Odin, R. (1981). Le film de fiction menacé par la photographie et sauvé par la bande-son (à propos de la Jetée de Chris Marker). En: A. Gardies; F. Jost, D.Chateau, (dir.). Cinémas de la modernité: Films, théories : Colloque de Cerisy. París: Klincksieck.

Varda, A. (1990). Antologia. A. Varda par Agnès V. (segmento: "Il proceso realizzativo"). En: S. Cortellazzo, M. Marangi (eds.). Agnès Varda. Turín: Edizioni di Torino.

Varda, A. (1994). Varda par Agnès. París: Cahiers du cinéma.
Atala
Artikuluak