Irratiko merkataritza-formatuen inboluzioa: Espainia, 10 urte geroago

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 22-11-2016
Sílvia Espinosa Mirabet Maria Vico Blanco

Laburpena

Duela hamar urte egin zen Espainiako irratiaren publizitateari buruzko Perona ikerketa (2005), eta ZER aldizkarian argitaratu zen 2007an. Orain, Gironako unibertsitatearen ikerlan batek xede bera aztertu du. Helburua berbera izan da: publizitateak azken hamarkada honetan zer-nolako bilakaera izan duen aztertzea. Azterlan kuantitatiboa Espainiako irrati jeneralista batzuetan oinarritu da, eta ondorioak ez dira batere itxaropentsuak. Azken 10 urteotan honako hau izan da aldaketa nabarmenena: ekoizpen-sektore ezberdinetako iragarle gehiago daude.

Nola aipatu

Espinosa Mirabet, S., & Vico Blanco, M. (2016). Irratiko merkataritza-formatuen inboluzioa: Espainia, 10 urte geroago. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 21(41). https://doi.org/10.1387/zer.17293
Abstract 602 | PDF (Español) Downloads 468 HTML (Español) Downloads 293 XML (Español) Downloads 93

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak