Irratiko merkataritza-formatuen inboluzioa: Espainia, 10 urte geroago
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
22-11-2016
Sílvia Espinosa Mirabet
Maria Vico Blanco
Laburpena
Duela hamar urte egin zen Espainiako irratiaren publizitateari buruzko Perona ikerketa (2005), eta ZER aldizkarian argitaratu zen 2007an. Orain, Gironako unibertsitatearen ikerlan batek xede bera aztertu du. Helburua berbera izan da: publizitateak azken hamarkada honetan zer-nolako bilakaera izan duen aztertzea. Azterlan kuantitatiboa Espainiako irrati jeneralista batzuetan oinarritu da, eta ondorioak ez dira batere itxaropentsuak. Azken 10 urteotan honako hau izan da aldaketa nabarmenena: ekoizpen-sektore ezberdinetako iragarle gehiago daude.
Nola aipatu
Espinosa Mirabet, S., & Vico Blanco, M. (2016). Irratiko merkataritza-formatuen inboluzioa: Espainia, 10 urte geroago. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 21(41). https://doi.org/10.1387/zer.17293
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press