Webguneen eraginkortasuna enpresa txiki eta ertainen enpresa-komunikazioan Cádizko probintziako zenbait ETEtan egindako ikerketa

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 12-06-2017
Pedro Pablo Marín Dueñas María del Carmen Lasso de la Vega Gonzál

Laburpena

Kontuan izanda zer garrantzi duten webguneek enpresen garapenerako, ikerketa honen helburu nagusia da Cádizko probintziako enpresa txiki eta ertainen langin baten webgune korporatiboak aztertzea. Elkarreraginaren, nabigagarritasunaren eta webguneen edukien ikuspegitik, lan honek webguneek ETEen eta haien hartzaileen arteko komunikazioa errazteko duten eraginkortasuna neurtuko du, eta, horretarako, edukien azterketaren metodologia mistoan oinarrituko da.

Nola aipatu

Marín Dueñas, P. P., & Lasso de la Vega Gonzál, M. del C. (2017). Webguneen eraginkortasuna enpresa txiki eta ertainen enpresa-komunikazioan Cádizko probintziako zenbait ETEtan egindako ikerketa. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 22(42). https://doi.org/10.1387/zer.17797
Abstract 2816 | PDF (Español) Downloads 3433 HTML (Español) Downloads 1531 XML (Español) Downloads 184

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

References
Atala