Egia ostearen aurka hezten. Alfabetatze informazionala, adingabeak kontsumo digitalean erresiliente bihurtzeko estrategia moduan

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 29-05-2020
Aina Fernandez Aragones
Enric Camon Luis

Laburpena

Gaur egungo testuinguruan, egia osteak eta fake news direlakoen areagotzearen ondorioz, informazio iturrien hautaketa eta ebaluaziorako gaikuntza funtsezkoa da hezkuntza sisteman. 7 ikastetxetako 228 ikaslek egindako inkestaren emaitzak aurkezten dira. Datu horiek DBHko curriculumean ezarritakoarekin, familia inguruneak sortutako ikaskuntzarekin eta curriculumetik kanpoko prestakuntza proposamenekin alderatuta, ikusi da ikerketa bat abiarazteko informazio hautaketaren gaineko jarrera ez dela batere kritikoa. Hori dela eta, informazio baliabideen erabilera kritikorako prestakuntza jarduerek garrantzia hartu dute.


 

Nola aipatu

Fernandez Aragones, A., & Camon Luis, E. (2020). Egia ostearen aurka hezten. Alfabetatze informazionala, adingabeak kontsumo digitalean erresiliente bihurtzeko estrategia moduan. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 25(48). https://doi.org/10.1387/zer.21576
Abstract 886 | PDF (Español) Downloads 428

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords
References
Atala