Bideo-jokoen industriako ekitaldiak. Fortnite kasua

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 30-11-2021
Antonio Raúl Fernández Rincón Pedro Antonio Hellín Ortuño Antonio Castillo Esparcia

Laburpena

Bideojokoak sormen- eta kultura-industria garrantzitsuenetako bat dira gaur egun. Garatzaileek komunikazio transmedioko estrategiak sortzen dituzte, publikoak informazio-, iritzi- eta narrazio-ikuspegitik gizartean elkarreragiteko. Helburua bideojokoarekiko interesa eta ikusmina mantentzea da, erakundearen eta publikoaren arteko egokitzapen- eta integrazio-harremanak ezarriz. Artikulu honetan Fortnite bideo-jokoaren ezaugarriak, sortzen diren sustapen-dinamikak eta erabilitako bitartekoak aztertuko ditugu. Transmedia branding adibide argi bat dugu, non gizabanakoek elkarrekin parte hartzen duten, elkarrekin sortzen dute, informazioak eta esperientziak bereganatu eta birzirkulatzen dituzte, eta narratiba komun bat ezartzen dute, afektiboa, komunikazio-kanal horiek guztiak integratzen dituena, bideojokoaren inguruan elkarrekintza eta esperientzia bat eratuz.

Nola aipatu

Fernández Rincón, A. R., Hellín Ortuño, P. A., & Castillo Esparcia, A. (2021). Bideo-jokoen industriako ekitaldiak. Fortnite kasua. Zer. Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 26(51). https://doi.org/10.1387/zer.23062
Abstract 1476 | pdf (Español) Downloads 1474

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords
References
Atala