Informazio-teknoligien kontzeptua. KIT definizioen gaineko benchmarking ezagutzaren gizartean
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
12-09-2011
Juan Cristóbal Cobo Romaní
Laburpena
Bizi ditugun garai hauetan "informazioaren eta komunikazioaren teknologiek" (IKT) duten garrantzia kontutan harturik ezinbestekoa zaigu kontzeptu hau erabilgarria bilakatzea, definizio bakarra osatzeko baino ikuspegi akademiko batetik aztertzeko asmoz. IKTen definizio asko dagoenez benchmarching baten bidez zenbait hezkuntza instituziok eta nazioarteko erakundek kontzeptuari eman dizkioten adierak bildu, aztertu eta sailkatu dira. Lan honek teknologia hauen definizio bat, azterketa metodologia bat eta ikaste-testuinguruen eta eskuratutako gaitasun digitalen arteko harremanei buruzko proposamen kontzeptual bat plazaratu nahi ditu.
Nola aipatu
Cobo Romaní, J. C. (2011). Informazio-teknoligien kontzeptua. KIT definizioen gaineko benchmarking ezagutzaren gizartean. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 14(27). https://doi.org/10.1387/zer.2636
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press