Fikzio-teleikusentzuleak eta Interneten duten parte-hartzea: promozio-blog baten azterketa: "House vs. Grey" Cuatro-n

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 31-10-2011
Estefanía Jiménez Iglesias Mª Eloísa Solís Terrazas

Laburpena

"House" eta "Anatomía de Grey" telesailen hartzaileek egindako iruzkinen azterketatik abiatuta, ikerketa honek Interneten sortutako plataforma batek ahalbidetzen dituen elkarrekintza aukerak aztertzen ditu: blogarenak. "Bozgarailu" honi esker, egungo ikusentzuleak dituen jabekuntza eta harrera moduak ezagutzea errazagoa da, eta baita hedabideen eta ikusenzulegoaren artean sortutako dinamikak ere. Identifikazioa eta atxikipena bezalako fenomenoak, eta telesailetako protagonistei zein kateari buruzko balorazio-usteak agerian jartzen dira ikusentzuleen ahotsean. Era berean, telebistako sustapen bide berria da eta ikusentzuleen ezagutzarako espazioa.

Nola aipatu

Jiménez Iglesias, E., & Solís Terrazas, M. E. (2011). Fikzio-teleikusentzuleak eta Interneten duten parte-hartzea: promozio-blog baten azterketa: "House vs. Grey" Cuatro-n. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 13(24). https://doi.org/10.1387/zer.3612
Abstract 185 | PDF (Español) Downloads 177

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak