Fikzio-teleikusentzuleak eta Interneten duten parte-hartzea: promozio-blog baten azterketa: "House vs. Grey" Cuatro-n
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
31-10-2011
Estefanía Jiménez Iglesias
Mª Eloísa Solís Terrazas
Laburpena
"House" eta "Anatomía de Grey" telesailen hartzaileek egindako iruzkinen azterketatik abiatuta, ikerketa honek Interneten sortutako plataforma batek ahalbidetzen dituen elkarrekintza aukerak aztertzen ditu: blogarenak. "Bozgarailu" honi esker, egungo ikusentzuleak dituen jabekuntza eta harrera moduak ezagutzea errazagoa da, eta baita hedabideen eta ikusenzulegoaren artean sortutako dinamikak ere. Identifikazioa eta atxikipena bezalako fenomenoak, eta telesailetako protagonistei zein kateari buruzko balorazio-usteak agerian jartzen dira ikusentzuleen ahotsean. Era berean, telebistako sustapen bide berria da eta ikusentzuleen ezagutzarako espazioa.
Nola aipatu
Jiménez Iglesias, E., & Solís Terrazas, M. E. (2011). Fikzio-teleikusentzuleak eta Interneten duten parte-hartzea: promozio-blog baten azterketa: "House vs. Grey" Cuatro-n. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 13(24). https://doi.org/10.1387/zer.3612
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press