La fagocitación de las revistas femeninas por los diarios de servicios

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 02-11-2011
María Ganzabal Learreta

Laburpena

Emakumeei zuzenduriko egunkarietako gehigarrien ikerketa ausartkeria bat da. Asko desagertu dira (La Vanguardia mujer, Blanco y Negro Mujer, El País Estilo eta M el estilo de El Mundo), beste batzuei buruz ez dago ez OJDren ez EGMren daturik, beste batzuen berri ez du ia inork izan. Hain gehigarri espezializatu eta irakurlearentzako zerbitzukoak direnen biziraupenak emakumeentzako aldizkarien aurka eta astekari klasikoaren seriotsauna eta tradizioa nahiago duten publicítate-enpresen aurka borrokatu behar du. Gaur egun Mujer hoy eta Yo dona bici dira. Bi aldizkari serio, ondo egituratuak eta publicítate asko dutenak. Argitaratzen dituzten talde editoriales esker audientzia eta zabalkunde-maila altuak dituzte.

Nola aipatu

Ganzabal Learreta, M. (2011). La fagocitación de las revistas femeninas por los diarios de servicios. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3760
Abstract 147 | PDF (Español) Downloads 189

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak