La fagocitación de las revistas femeninas por los diarios de servicios
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
02-11-2011
María Ganzabal Learreta
Laburpena
Emakumeei zuzenduriko egunkarietako gehigarrien ikerketa ausartkeria bat da. Asko desagertu dira (La Vanguardia mujer, Blanco y Negro Mujer, El País Estilo eta M el estilo de El Mundo), beste batzuei buruz ez dago ez OJDren ez EGMren daturik, beste batzuen berri ez du ia inork izan. Hain gehigarri espezializatu eta irakurlearentzako zerbitzukoak direnen biziraupenak emakumeentzako aldizkarien aurka eta astekari klasikoaren seriotsauna eta tradizioa nahiago duten publicítate-enpresen aurka borrokatu behar du. Gaur egun Mujer hoy eta Yo dona bici dira. Bi aldizkari serio, ondo egituratuak eta publicítate asko dutenak. Argitaratzen dituzten talde editoriales esker audientzia eta zabalkunde-maila altuak dituzte.
Nola aipatu
Ganzabal Learreta, M. (2011). La fagocitación de las revistas femeninas por los diarios de servicios. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3760
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press