Barullo publicitario: una aproximación al babel de publicidad en la Televisión de Galicia

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 02-11-2011
Benigno Fernández Alexandre Pereira Meire

Laburpena

Programazio konbentzionaleko gailegozko elebakartasunaren aurre, Televisión de Galicia-ko publizitateak elebitasun asimetrikoa erakusten du, dimentsio batzuetan. Gaztelaniaren nagusitasuna eta gaztelania-gailegoaren aniztasun konbinatorioa ezaugarri nagusiak dira. Publizitatea emisio osoaren %11 bakarrik bada ere, bere garantiza eta eragin ekonomikoa, soziala eta cultúrala ere oso garrantzitsuak dira. Ikertutako kasuan, patroi diglosiko trazionalen berrezarpena aztertzen da (ahozkotasuna eta idazkera, ordutegiak eta igorlearen ezaugarri ezberdinak) distortsio eta nahasketaren ingurune orokorrean, arau gogorraren falta dela-eta.

Nola aipatu

Fernández, B., & Pereira Meire, A. (2011). Barullo publicitario: una aproximación al babel de publicidad en la Televisión de Galicia. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3772
Abstract 496 | PDF (Español) Downloads 323

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Atala
Artikuluak