Barullo publicitario: una aproximación al babel de publicidad en la Televisión de Galicia
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
02-11-2011
Benigno Fernández
Alexandre Pereira Meire
Laburpena
Programazio konbentzionaleko gailegozko elebakartasunaren aurre, Televisión de Galicia-ko publizitateak elebitasun asimetrikoa erakusten du, dimentsio batzuetan. Gaztelaniaren nagusitasuna eta gaztelania-gailegoaren aniztasun konbinatorioa ezaugarri nagusiak dira. Publizitatea emisio osoaren %11 bakarrik bada ere, bere garantiza eta eragin ekonomikoa, soziala eta cultúrala ere oso garrantzitsuak dira. Ikertutako kasuan, patroi diglosiko trazionalen berrezarpena aztertzen da (ahozkotasuna eta idazkera, ordutegiak eta igorlearen ezaugarri ezberdinak) distortsio eta nahasketaren ingurune orokorrean, arau gogorraren falta dela-eta.
Nola aipatu
Fernández, B., & Pereira Meire, A. (2011). Barullo publicitario: una aproximación al babel de publicidad en la Televisión de Galicia. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 11(20). https://doi.org/10.1387/zer.3772
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press