El usuario y el proveedor digital: el "reparto musical" en las redes P2P
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
08-11-2011
Francesco D. Sandulli
Samuel Martín Barbero
Laburpena
P2P teknologiaren erabiltzeile-sareen garapena dela-eta, Internet sormen musikalaren gidari berria bilakatu da. Gertakizun honen eraginez balore eta agenteen katearen banaketan puskaketa bat suertatu da. Artikuluak P2P sareen funtzionamendua eta musika-arloan gertatutako aldaketaren izaera aztertu nahi du. Zehazki, musikahornitzaileak zeintzuk diren identifikatzen da, horietako batzuk off-line banaketan ere bazeudenak eta beste batzuk berriak, baten batek musika-merkatuaren eta alboko merkatuen elkargunetik etekinak ateratzen ditu. Era berean, arlo horretan musikahornaitzaileek beren estrategia sostengatzen duten faktoreak ere aztertu dira. Azkenik, kanta bakoitzeko 0.99 zentimoen kanon on-line baten ezarreraren nondik norakoak ere kontuan hartzen dira.
Nola aipatu
Sandulli, F. D., & Martín Barbero, S. (2011). El usuario y el proveedor digital: el "reparto musical" en las redes P2P. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(18). https://doi.org/10.1387/zer.3924
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press