Banca y medios de comunicación en la sociedad de la información: el caso de los paraísos fiscales en "El País"
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
08-11-2011
Núria Almiron
Laburpena
Informazio- eta komunikazio-teknologia berriek sistema politiko, sozial eta ekonomikoen, bai eta komunikabideen gardentasuna handitzeko ahalmena dute, ingurune demokratikoetan zeregin garrantzitsua baita. Hala ere, badirudi ez dela gehiegi erabiltzen ahalmen hori, egilearen ustetan, eta informazio- eta komunikazio-teknologien balorea oraindik ere ekonomi-irizpideen arabera neurtzen da (errentagarritasuna eta produktibitatea). Lan honek informazio- eta komunikazio-teknologien kualitate publizitatzailea eta iraultza digitalak bi sektoretan izan duen eragina deskribatzen ditu: komunikabidea eta finantzen mundua, elkarrekin erlazionaturik bi sektore alegia. Artikuluak kasu zehatz baten azterketaren emaitzak aurkezten ditu, El País egunkariak azken 25 urteetan paradisu fiskalei buruz egindako informazioa. Ebaluazioak erakusten digu nola gardentasun eskasa dagoen, oraindik ere, informazio-gizartean, batik bat ingurune digitalizatuetan eta osasun demokratikorako ezinbesteko diren arlo garrantzitsuetan.
Nola aipatu
Almiron, N. (2011). Banca y medios de comunicación en la sociedad de la información: el caso de los paraísos fiscales en "El País". Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 10(18). https://doi.org/10.1387/zer.3926
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press