Eredua, aldaerak eta haustura Argentinako zinemaren garai klasikoan: Demare, Soffici, Del Carril
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
Argitaratua
01-10-2012
Pablo Alvira
Laburpena
Artikulu honek Argentinako zinemaren garai klasikoarekiko hurbilketa egitea du xede, Erakundezko Irudikapen Moduaren tokiko moldaketaren analisiaren bitartez. Horretarako, garai horretako hiru zuzendari paradigmatikoren sei film aztertzen dira: Lucas Demare, Mario Soffici eta Hugo del Carril-en lanak hain zuzen ere. Testuingurua eta ikuspegi historikoa ahaztu gabe, forma-azterketa burutzen da: narrazio-egitura, pertsonaien sistema eta enuntziazio-prozesuak, alegia. Helburua galdera hauei erantzutea da: film hoiek nazioarteko zinemaren kanon hegemonikoa nola berregin zuten, zeintzuk izan ziren tokiko aldaerak eta geroko bilakaera baldintzatuko zuen haustura izan zenentz.
Nola aipatu
Alvira, P. (2012). Eredua, aldaerak eta haustura Argentinako zinemaren garai klasikoan: Demare, Soffici, Del Carril. Zer - Komunikazio Ikasketen Aldizkaria, 17(32). https://doi.org/10.1387/zer.6566
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Zenbakia
Atala
Artikuluak
(c) UPV/EHU Press