Trenbide ardatzen eta bogien saiakuntza-bankua

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

Argitaratua 08-05-2024
Paul Gómez-Tejedor Ernesto García Vadillo Nekane Correa Javier Santamaría Rakel Robles Olatz Oyarzabal Javier Astarloa Raúl Cosgaya Felipe Uriondo

Laburpena

Artikulu honek UPV/EHUko Ingeniaritza Mekanikoa sailean diseinatu eta eraikitako roller rig edo bogien saiakuntzarako bankua erakusten du. Saiakuntza-bankuaren trenbide zabalera 5»ekoa da. Eskala hori aukeratzearen arrazoia merkatuan eskala horretako osagaiak aurkitzeko erraztasuna da. Artikuluan, zenbait laborategi, ikerketa-zentro, unibertsitate eta trenbide-sektoreko enpresatan dauden ardatz, bogie eta trenen saiakuntza-bankuen azterketa konparatiboa egiten da. Horrez gain, saiakuntza-banku horien beharra, aplikazio-eremua, prestazioak eta mugak aztertzen dira. Azterketa konparatibo horren helburua da artikulu honetan deskribatzen den saiakuntza-bankuaren ezaugarriak eta prestazioak mugatzea da. Bestalde, egindako proiektua deskribatzen da, hautatutako osagaiak eta horien justifikazioa aurkeztuz, betiere prezioa beharrezko ezaugarri eta prestazioekin uztartuz.

Abstract 102 | PDF Downloads 44

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Keywords

Trenbide dinamika, Roller rig, Abiadura kritikoa, Egonkortasuna trenbide zuzenean

Atala
Ale Arrunta