Vol. 30 No 1 (2018)

Publiée: 2018-07-06

Artikuluak

Bestelako eskola eredu bat posible da: Bizilore, eskola komunitate berri baten lehen urratsak

Ane Aranburu, Alaitz Tresserras, Rakel Gamito, Ainhoa Gomez
Abstract 1150 | PDF (Euskara) Downloads 1366 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.18122

Gorputza eta identitatearen eraikuntza Haur Hezkuntzako hezitzaileen ikuspegitik

Eider Goñi Palacios, Iraide Donaire, Amaia Alvarez-Uria
Abstract 931 | PDF (Euskara) Downloads 2353 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.19826

Metodo mistoak Hezkuntza-ikerkuntzan

Karlos Santiago Etxeberria, Olaia Jiménez Arrieta, J.F. Lukas Mujika
Abstract 947 | PDF (Euskara) Downloads 1564 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.19827

Eskola-doikuntza: kontzeptua, adierazleak, ereduak, neurketa, aldakortasuna eta hari lotutako aldagaiak

Oihane Fernández-Lasarte, Eider Goñi Palacios, Igor Camino Ortiz de Barrón, Iratxe Antonio-Agirre
Abstract 513 | PDF (Euskara) Downloads 729 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.19830

Antzuola Herri Eskola. Eskola ongizatearen eraikuntzan kontzeptua mugatuz eta zabalduz

Maitane Basasoro Ciganda, Iñaki Karrera Juarros, Andoni Arguiñano Madrazo
Abstract 1279 | PDF (Euskara) Downloads 1288 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.19559

Liburuen berri (erreseinak)