Portail de Revues Scientifiques
Tantak
Numéro courant
Exemplaires précédents
Soumissions
Facteur d'impact / Indexed
Tantak
Comité scientifique
Argitalpen taldea
Politique éditoriale
Contact
S'inscrire
Se connecter
S'inscrire
Se connecter
Tantak. Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria
Accueil
Archives
Vol. 24 No 2 (2012)
Vol. 24 No 2 (2012)
Publiée:
2014-09-08
Artikuluak
Lehen Hezkuntzako azken zikloan gaitasun emozionalak eta eskola elkarbizitza positiboa bultzatzeko esku-hartzea
Roberto Salazar Muñoz
Abstract
227 | PDF (Euskara) Downloads
961 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.12879
PDF (Euskara)
Haur depresioaren detekzioa eskola-testuinguruan
Elena Bernaras, Joana Jaureguizar, Marian Soroa, Izaskun Ibabe, Carmen de las Cuevas
Abstract
215 | PDF (Euskara) Downloads
453 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.12881
PDF (Euskara)
Nola bilatzen dute informazioa unibertsitate-ikasleek? Mondragon Unibertsitateko Ikus-entzunezko ikasleen kasua
Txema Egaña, Aitor Zuberogoitia, Amaia Pavón
Abstract
103 | PDF (Euskara) Downloads
188 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.12883
PDF (Euskara)
Irakaslegaien ahozko gaitasunen diagnostikorako egitasmoa
Amaia Alvarez Uria, Edu Zelaieta Anta
Abstract
99 | PDF (Euskara) Downloads
2196 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.12885
PDF (Euskara)
Ikasleek irakasleen irakaskuntzarako gaitasunari buruz duten iritzia aztertzeko galdetegi bat sortzea
Jesús María Goñi, Arkaitz Lareki, Irene López-Goñi
Abstract
82 | PDF (Euskara) Downloads
244 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.12887
PDF (Euskara)
Liburuen berri (erreseinak)
Liburuen berri
Revista Tantak
Abstract
70 | PDF (Euskara) Downloads
111 |
DOI
https://doi.org/10.1387/tantak.12889
PDF (Euskara)
×
Modal Header