Vol. 34 No. 1 (2022)

Published: 2022-11-19

Papers

Systematic observation of early child autonomy support

Maitane Belasko Txertudi, Elena Herrán Izagirre, M. Teresa Anguera Argilaga
Abstract 226 | Haurraren autonomia goiztiarrariematen zaion sostenguaren behaketa sistematikoa (Euskara) Downloads 208 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.23470

Feminization of the Early Childhood Education profession

Nahia Idoiaga Mondragon, Gorka Enbeita Gerrikaetxebarria
Abstract 151 | Haur Hezkuntzako profesioaren feminizazioa (Euskara) Downloads 250 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22871

Bulling in Primary Education: characteristics of the phenomenon, prevention and provention

Alazne Zarraga, Olatz Seoane, Iratxe Redondo
Abstract 246 | Bullying-a Lehen hezkuntzan: fenomenoaren nondik-norakoak, prebentzioa eta probentzioa (Euskara) Downloads 288 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22723

Analysis of the competences of the Master’s degrees in Social Sciences at the UPV/EHU (University of the Basque Country)

J.F. Lukas Mujika, Karin Van Der Worp, Alaitz Santos Berrondo, Elisabete Arrieta Aranguren, Pello Aramendi Jauregi
Abstract 199 | UPV/EHUko Gizarte Zientzietako masterretako gaitasunen azterketa. (Euskara) Downloads 178 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.23474

The transition to adulthood of young people who leave in residential care in Gipuzkoa

Joana Miguelena Torrado, Iratxe Bastero Osez, Aintzane Rodriguez Poza
Abstract 153 | Gipuzkoako egoitza-harrerako saretik ateratzen diren gazteen helduarorako trantsizioa (Euskara) Downloads 198 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22982

The elaboration of a tool to design productive didactic interactions in the classroom

Haizea Galarraga Arrizabalaga, Idurre Alonso Amezua
Abstract 365 | Ikasgelan elkarrekintza didaktiko emankorrak diseinatzeko tresna baten sorkuntza (Euskara) Downloads 526 | DOI https://doi.org/10.1387/tantak.22803